maandag 13 januari 2014

Urban Decay Naked3 Palette

Sinds het moment dat bekend werd dat het derde Naked palette zou worden uitgebracht gierde het verlangen door mijn lijf. Ik wilde zo graag een Naked palette! Toen ik de eerste foto's zag was ik helemaal verkocht: de kleuren waren bijna allemaal roze! I LOVE ROZE!


Hij stond dan ook bovenaan mijn verlanglijstje toen ik naar Londen ging, want online was hij natuurlijk overal uitverkocht. En ik had zo veel geluk: ik had de een na laatste! 


En dit is hem dan. Ik vind de doos waarin je hem koop ontzettend mooi, maar ik moet eerlijk zeggen dat het ik reliëf op het palette zelf niet zo mooi vind. Ik vind Naked2 er wat dat betreft mooier uitzien. Maar ach, ik ga niet klagen! 


Wanneer je hem opent zie je de lekkere grote spiegel en twaalf prachtige kleuren met een roze ondertoon. Perfect voor mij! Ik kan je nu wel vanalles gaan vertellen over de kleuren, maar je kan beter gewoon zelf kijken. De foto's spreken voor zich denk ik!

Zonder flits

Zonder flits

Zonder flits

Met flits

Met flits

En dan… de swatches! 

Zonder flits

Met flits

Van links naar rechts zie je Strange, Dust, Burnout en Limit. Alleen Dust (whats in a name?) is vrij poederig en heeft best wat fall-out. De glitter erin is trouwens wel prachtig dus ik neem het maar voor lief. Van de rest van deze oogschaduws is de kwaliteit geweldig. Strange heb ik al een paar keer gebruikt als highlighter onder mijn wenkbrauw.

Zonder flits

Met flits

Van links naar rechts: Buzz, Trick, Nooner, Liar. Ik vind deze kleuren stuk voor stuk prachtig! Ze zijn enorm gepigmenteerd en gewoon o zo mooi! Vooral Buzz ga ik heel vaak gebruiken denk ik.

Zonder flits

Met flits

Van links naar rechts: Factory, Mugshot, Darkside, Blackheart. Dit zijn hele mooie donkere, glanzende kleuren. Vooral Blackheart vind ik ontzettend mooi en bijzonder: zwart met rode/roze glitters. Wauw!

De kwaliteit van de oogschaduws vind ik allemaal heel erg mooi en goed gepigmenteerd. Ik vind de afwisseling tussen matte en glanzende oogschaduws ook goed. Er zitten overwegend glanzende oogschaduws in, maar die vind ik toch het mooiste!



Bij het palette krijg je vier samples van de Urban Decay Eyeshadow Primer Potions. Die heb ik nog niet gebruikt, maar volgens Urban Decay kan je met elke versie ongeveer een week doen. Toch leuk! Ook krijg je er een supermooie, dubbele oogschaduwkwast bij. De haren zijn heerlijk zacht en brengen erg fijn aan. Deze gebruik ik voor de lichtere kleuren oogschaduw, voor de meer donkere gebruik ik mijn eigen kwasten. 

Ik kan er eigenlijk niet meer over zeggen dan dat ik dolblij ben met dit palette, en dat ik hem geweldig vind (saai he?)! Ik wil heel graag ook nog Naked of Naked2, voor de meer neutrale (zonder roze ondertoon) kleuren. Ik praat het op deze manier goed voor mezelf: ik heb dan geen andere neutrale kleuren oogschaduw meer nodig!! (ahum).

In Nederland kosten de Naked palettes ongeveer €45 euro. Dat lijkt veel, maar als je 45 deelt door 12 oogschaduws komt het neer op €3,75 per oogschaduw, en dat valt weer hartstikke mee!!

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi!! Ik wil hem ook nog heel graag hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaa wat is die mooi! En oo wat ben ik jaloers zeg haha! De kleuren zijn allemaal zo perfect en naww ik wil 'm zo graag.. Wat mij dan tegenhoud hierbij is vooral de prijs.. Maar zoals je zelf al zei, eigenlijk betaal je €3,75 per oogschaduw, dan bekijk je het natuurlijk wel van een andere kant hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zoooo mooi. Misschien moet ik mezelf belonen in februari als mijn no buy maand voorbij is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze staat torenhoog op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de prijs niet zo heel hoog hoor, wetende dat je hem in Amerika voor 35 euro kunt kopen! Ik twijfel alleen tussen 2 en 3 maar misschien koop ik ze allebei wel. XO

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...