donderdag 23 januari 2014

Tag: My Stash In Numbers

Hoi lieve meiden, vandaag doe ik mijn allereerste tag (geloof ik), namelijk de my stash in numbers-tag! Ik vind veel tags niet zo boeiend, maar ik vind het zelf altijd heerlijk om te kijken naar iemand make-up collectie dus vandaar dat ik besloot deze eens te doen!

Het is de bedoeling dat ik per make-up product aangeef hoeveel ik ervan heb. Ik heb er voor de volledigheid ook van elk product een foto erbij gemaakt van hoe ik het daadwerkelijk in mijn stash heb liggen. Kijk met me mee!

Primer: 2

Foundation: 8

Concealer: 7

Poeder: 4

Blush: 10

Highlighter: 5

Bronzer: 2



Oogprimer (ik reken hier al mijn crème oogschaduws, want die gebruik ik ook als basis): 17


Oogpotlood: 13

Eyeliner: 7

Mascara: 5

Mono oogschaduw: 21

Duo/trio/quattro oogschaduw: 3
Oogschaduw palette: 5

Lippenstift: 26

Lipgloss: 21

Lippenbalsem: 4

Lippotlood: 3

Kwasten: 14

Zo, dat waren ze! Ik had van sommige dingen echt niet verwacht dat ik er zoveel zou hebben (crème oogschaduws? lipgloss?), dus ik vind het heel leuk om het zo voor mezelf op een rijtje te hebben!

Wanneer je de tag niet gedaan hebt, tag ik je bij dezen!

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...