dinsdag 14 januari 2014

Real Techniques Stippling Brush

Al heel lang was ik op zoek naar een goede maar betaalbare stippling brush om mijn foundation mee aan te brengen. Over de kwasten van Real Techniques hoorde ik veel goede verhalen, en dus nam ik er een mee uit Londen!


Alle kwasten van Real Techniques zijn in mooie, doorzichtige verpakkingen verpakt. Ze zien er erg leuk uit wanneer ze in het schap 'hangen'!



Achterop staat niet zoveel uitleg over hoe je de kwast kan gebruiken, maar op de site van Real Techniques zou je die wel moeten vinden (www.realtechniques.com). Op het kanaal van de Pixiwoo-zusjes heeft bedenker Samantha Chapman overigens ook een tutorial filmpje!





Ik vind de kwast er heel erg mooi uitzien (roze!), en ook heel handig: je kunt hem namelijk rechtop neerzetten door de brede onderkant! Zo smeer je niet gelijk overal make-up wanneer je de kwast even neerlegt. De haren van de kwast zijn ook heerlijk zacht maar toch stevig.

Ik gebruik de Stippling Brush voor het aanbrengen van mijn foundation, en het blenden van mijn concealer. Hij werkt erg fijn hiervoor: de kwast zorgt voor een goede dekking met een natuurlijk resultaat. Ook wordt de foundation zo goed verdeeld! Het enige nadeel vind ik dat je hem vrij vaak moet schoonmaken. Doordat ik hem gebruik voor foundation gaan de haren vrij snel aan elkaar plakken, en dan brengt hij een beetje streperig aan. Maar ach, dan heb ik gelijk een goede motivatie om de rest van mijn kwasten ook vaker te wassen!

Al met al ben ik erg tevreden met de Stippling Brush, ik ben erg benieuwd naar de rest van de Real Techniques kwasten!

De Real Techniques Stippling Brush kost rond de €14,95 en is in Nederland alleen online te koop, onder andere via www.boozyshop.nl

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zo veel goeds over deze kwasten gehoord, zal eens een kijkje nemen op Boozyshop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de expert face brush ook fijn voor de foundation! X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...