vrijdag 31 januari 2014

Opgemaakt: Januari 2014

Het is tijd voor de eerste 'opgemaakt' van het jaar! In januari heb ik weer een aantal dingen opgemaakt, waaronder een paar ultieme favorieten. Kijk met me mee!




Ik heb weer een bodybutter opgemaakt jeeeej! Lees hier over mijn bodylotion challenge. Deze bodybutter is van Etos en rook heerlijk naar guave en macadamia. De geur deed mij heel erg denken aan avocado, en daar ben ik dol op! Het is een lekkere frisse geur, die totaal niet op de gebruikelijke zoete geuren van bodylotions lijkt. Ik heb geen idee hoeveel hij kostte, want ik heb hem ooit gekregen! Ik vond hem erg fijn, en ik hoop dat ze na mijn challenge nog te koop zijn. De bodybutter maakte mijn huid echt heerlijk zacht!


Ook deze douchegel heb ik gekregen, en wel van mijn kleine zusje! Mijn zusje is verslaafd aan de producten van Fa en ik krijg dan ook regelmatig wat van haar. Deze fles was extra groot, en ze vond dat ik deze sport-versie wel kon gebruiken omdat ik zoveel sportte (ha-ha, niet dus). Een fijne, basic douchegel die niet te veel kost!


Mijn geliefde Pores Be Pure masker is op! Meh! Ik heb hem echt ontzettend veel gebruikt, ik denk minstens één keer per week sinds oktober of november. Kan je nagaan hoe lang je met een tube doet! Ik heb al verschillende keren geschreven over dit heerlijke zuiverende masker, mijn review kan je hier lezen. 


Dit micellaire water van Diadermine vond ik erg fijn, maar was best snel op. Hij verwijderde mijn make-up erg goed en was tegelijkertijd ook lekker mild. Mijn review van deze reiniger kun je hier lezen. Ik gebruik nu overigens de micellaire reiniger van Garnier. 


Ik ben een grootgebruiker van haarlak, vooral als ik mijn haar opsteek. Deze haarlak van L'Oréal was erg fijn, want hij had een hele fijne nevel. L'Oréal noemt het dan ook een finishing spray. Daar gebruikte ik hem ook voor: aan het einde van mijn styling voor de finishing touch. Ik vind alle haarlakken van L'Oréal erg fijn trouwens. Lees mijn review hier.


Ook met deze volummemousse van Andrélon heb ik erg lang gedaan. Ik kreeg hem namelijk in de goodiebag van de Beautyglossparty vorig jaar! Ik vond hem ontzettend fijn, maar ik merk niet heel veel verschil met andere volumemoussen qua resultaat. Wat wel anders was, was de textuur van de mousse. Die van Andrélon had meer een soort slagroomstructuur haha! Ik zou hem wel opnieuw kopen, ware het niet dat ik nog een hele voorraad Niveau-mousse heb staan.


Deze bb-cream van Garnier was mijn eerste bb-cream (niet deze tube hoor, ik heb er vele verslonden), maar ik had hem al heel erg lang niet gebruikt. Een jaar of twee geleden gaf ik de voorkeur aan een niet zo dekkende bb-cream en daarvoor vond ik deze perfect. Inmiddels houd ik weer meer van gewone foundation, maar op dagen dat ik er even snel fris uit moest zien gebruikte ik deze bb-cream nog wel eens. Het is meer een getinte dagcrème, maar perfect voor een subtiel egalere huid! 


Ook heb ik een 30 ml fles van mijn meest favoriete parfum opgemaakt: Wish van Chopard! Alleen de flacon vind ik al prachtig maar de geur is ook nog eens heerlijk. Warm en zoet. Gelukkig heb ik al een nieuwe, grotere fles staan! Lees mijn review van deze parfum hier


Deze spray van Vichy was ik vergeten om op de foto te zetten, vandaar de crappy kwaliteit. Dit was een sample van 50 ml, de originele versie is 150 ml. Het is een spray met thermaal bronwater om op je gezicht te sprayen. Ik gebruikte hem als finishing spray, en daarvoor was hij wel fijn maar ik vond die van The Body Shop beter (lees mijn review hier). Ik zou hem zo los niet kopen want het is eigenlijk gewoon maar water haha!

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Je kast is geloof ik een heel stuk leger geworden :O

    Thanks voor de reminder voor de Pores be Pure!
    Moest toevallig vandaag de stad in, en was compleet vergeten dat ik die ook eens wil gaan proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel opgemaakt! Fijne producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi die mousse van Andrelon heb ik ook in een pakket gehad en gisteren gebruikte ik hem voor het eerst en toen vond ik het ook net slagroom! :) De reiniger van Diadermine lijkt me ook enorm fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne items heb je opgemaakt. En gelukkig heb je een nieuwe van het parfum liggen anders werd het een flink blegg momentje hihi ik kan er dan ook geen afscheid van nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...