woensdag 1 januari 2014

Opgemaakt: December 2013

Ik vind het heel leuk om producten op te maken, want dan heb ik weer een excuus om nieuwe te kopen: wanneer het een fijn product was koop ik hem gewoon nog een keer, en anders kan ik op zoek naar een vervanger! Kijk mee naar mijn opgemaakte producten van november 2013.




Als eerste heb ik deze scrub van Therme opgemaakt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn lichaam niet heel vaak scrub. Mijn gezicht trouwens wel! Ik heb dan ook best lang met deze pot gedaan. Ik vond hem overigens wel heerlijk! Lees mijn review hier.


Dit product heb ik gisteren ook al genoemd bij mijn favorieten, maar dit is mijn vorige tube die nu dus leeg is. Ik gebruik deze scrub elke dag onder de douche en ik vind hem heel erg fijn! Lees mijn review hier.


Qua deodorant ben ik heel erg merkvast, dus ik gebruik al twee jaar alleen nog maar deo's van Sanex. Ik heb het idee dat dit de enigen zijn die bij mij echt goed werken, en ik vind ze gewoon lekker fris en basic ruiken! Deze versie was speciaal voor na het scheren, maar ik gebruikte hem eigenlijk gewoon elke ochtend haha. Hij doet zijn werk goed: ik zweet een stuk minder en je ruikt geen nare geurtjes.


Zoals jullie misschien al wel hebben gelezen ben ik geen fan van deze concealer van Essence. Hij was namelijk al in drie weken op. De concealer zelf is opzich prima, maar drie weken is gewoon te kort. Lees mijn review hier.



Herinneren jullie de Bodylotion Challenge nog? (zo niet, klik dan hier). Ik heb deze maand weer een bodybutter opgemaakt. Eentje die ik al heel lang had van H&M. Hij is dan ook niet meer te koop. Hij was wel erg fijn, dus ik hoop dat dit representatief is voor de andere bodylotions van H&M! H&M noemt het trouwens een bodybutter, maar dat is het naar mijn mening totaal niet. De substantie was heel erg vloeibaar dus ik vind het een bodylotion. Maar ach, wat maakt het eigenlijk uit!


Deze make-up doekjes van Essence zijn ook op. Ik gebruik zulke doekjes tegenwoordig niet meer zo vaak, maar deze waren erg lekker. Vooral omdat ze zo lekker roken! Lees mijn review hier.


Mijn geliefde dagcrème van Kruidvat is op. Ik wil hem eigenlijk wel heel graag opnieuw kopen! Lees mijn review hier.


Deze scrub van Kruidvat heb ik al meerdere keren opnieuw gekocht en is een fijne, basic gezichtsscrub. Ik gebruik nu liever die van Garnier, maar deze is ook prima!


Als laatste een primer van The Body Shop die ik ontzettend fijn vond. De primer komt uit de Tea Tree-lijn en ik had echt het gevoel dat deze primer wat voor mijn onzuiverheden deed als ik hem gebruikte in plaats van mijn 'gewone' primers. Lees mijn review hier.

Tot slot: GELUKKIG NIEUWJAAR! Op dit moment lig ik waarschijnlijk nog in bed na te komen van de gezelligheid van vannacht. Jij leest dit waarschijnlijk ook niet om 7 uur haha!

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...