vrijdag 10 januari 2014

Nars Highlighting Blush Powder Albatross

Het schijnt dé highlighter van de highlighters te zijn: Nars Albatross. Na alle commotie rondom dit kleine doosje met goud moest en zou ik hem ook hebben! Benieuwd wat ik er van vind?


Ik vind de verpakkingen van Nars erg mooi: strak zwart en met witte letters 'Nars'. 



Het doosje van de highlighter zelf is ook zwart, en van een apart soort materiaal. Het voelt een beetje aan als rubber, in ieder geval stroever dan gewoon plastic. Erg mooi, maar je ziet elke vieze vinger erop zitten en dat is weer een beetje jammer. 


Wanneer je hem openmaakt zie je nog een keer 'Nars' staan op een doorzichtig plasticje die je eruit kan halen. Ook zit er een mooi groot spiegeltje in het doosje. 



Zo op het eerste gezicht ziet Albatross er totaal niet bijzonder uit. Gewoon, wit eigenlijk. Maar dan..


.. met flits zie je wat dit witte poeder verbergt! Duizenden minuscule gouden glittertjes! Erg mooi!


Ik moet eerlijk zeggen, nadat ik hem voor het eerst geswatcht en gebruikt had viel hij een beetje tegen. Ik had zoiets van: nou, het is gewoon goud. Boeiend. Ik heb zoveel highlighters die ook goud zijn, meh. Ook kreeg ik de glans op mijn gezicht maar niet op de foto.


Maar toen kwam de zon even tevoorschijn en rende ik snel naar mijn kamer op m'n camera te pakken. En wauw!!!!!! Nu weet ik waarom hij zo geliefd is! Ik voelde me als een hele hele hele mooie discobal, en ik kan je vertellen: dat voelt heerlijk! In het licht is Albatross echt prachtig, ookal moet je er dus even naar zoeken. Ik denk dat hij in de zomer nog een stuk mooier is dan nu: ik ben nu nog vrij bleek en dan is het goud al snel een beetje too much. In de zomer heb je natuurlijk nooit genoeg goud om je heen!

Ik betaalde er €26,- voor, ik geloof dat dat een beetje de gemiddelde prijs is. Best duur, maar ik vind het gewoon al erg gaaf om 'de' Nars Albatross te hebben. Qua product zelf zou ik zeggen dat je denk ik wel een goeie goedkopere dupe kan vinden (ik durf dit bijna niet te zeggen haha), maarja die is wel een stuk minder speciaal dan deze qua gevoel als je hem aanbrengt!

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Ik zou deze zou graag ook hebben. Al is het alleen maar om hem met mijn dupe te vergelijken die ik net heb gekocht. Grappig dat je zegt: Voorzichtig het plasticje eraf halen...want dat deed ik wel bij mn dupe, maar helaas heb ik toch met mn nagel een stukje eruit geketst :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een dupe voor je: Gotta Glow van ELF! Voor €4,- heb je een highlighter die er enorm op lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedere keer als ik weer een review zie van deze highlighter wil ik nog liever kopen! hij is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "ik voelde me een hele mooie discobal" echt ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...