vrijdag 24 januari 2014

Miss Sporty Perfect Colour Lipsticks

Naar aanleiding van mijn budgetfavorieten-artikel werd mij gevraagd om de Miss Sporty lippenstiften eens te reviewen. Dat doe ik dan uiteraard meteen! Ik had het nog nooit gedaan simpelweg omdat ze allemaal al gebruikt zijn, en dat staat niet zo mooi op de foto. Je bent dus gewaarschuwd!


Ik heb vijf kleuren lippenstiften van Miss Sporty, maar er zijn er vrij veel te koop. Erg fijn dus, voor zo'n budgetmerk! De hulzen zijn een beetje saai donkerblauw, maar niet lelijk ofzo.


Ik had liever een foto laten zien van glimmende nieuwe lippenstiftjes maar ach, zo op een rijtje zien ze er ook nog best leuk uit toch?



Van links naar rechts zie je steeds: I Love, I'm Nude, Melody, Innocence en Malaga. Zoals je al wel aan de swatches kunt zien is de pigmentatie echt supergoed, en hebben ze allemaal een lichte glans maar geen glitters. 

I Love

I'm Nude

Melody

Innocence

Malaga

Er was een tijdje dat ik elke week een nieuwe lipstick kocht van Miss Sporty, zo fijn vond ik ze! Zoals je kunt zien is de dekking super, en ze blijven ook nog eens goed zitten. Alleen het vrij aanwezige watermeloen-geurtje vind ik niet zo lekker, maar die is zo vervlogen. Vooral I'm Nude en Melody heb ik echt al vaak gedragen, het zijn fijne kleurtjes voor elke dag. Malaga is een mooie, klassieke rode kleur. Innocence draag ik eigenlijk bijna nooit, maar ik vond het gewoon leuk om zo'n apart kleurtje in mijn stash te hebben. I Love is een lekker knalkleurtje voor de zomer!

En dan nu het leukste deel: de Miss Sporty Perfect Colour Lipsticks kosten slechts €1,99! Dat is nog minder dan ik dacht haha! Echt een superkoopje dus, terwijl ze ook nog eens écht goed zijn! Miss Sporty is te koop bij de Etos en DA. 

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Wauw de bruine/nude kleuren en de rode<3 Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje voor het reviewen! Ik ga denk ik I'm Nude kopen, wat is hij mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nude en melody zien er goed uit (de anderen zijn niet echt mijn kleuren).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...