woensdag 29 januari 2014

Mijn MAC Stash

Vandaag wil ik jullie mijn bescheiden MAC stash laten zien. MAC heeft toch wel mijn hart gestolen: de producten zijn zo mooi en goed. Oja, en ze ruiken ook nog eens lekker! Bovendien was MAC het eerste duurdere make-up merk waar ik wat van kocht. Sindsdien ben ik een beetje verpest want ik wil alleen nog maar meer en meer haha! Maargoed, kijk mee naar mijn lievelingetjes in mijn stash!




Het product waar ik het hierboven over heb is de Mineralize Blush in Warm Soul. Ik heb hem al erg veel gebruikt en je ziet amper een deuk! De kleur is lekker neutraal: warm perzik-achtig en heeft prachtige subtiele glitters. Ik ben dol op Warm Soul! Lees mijn review hier.


Mijn tweede blush is Blushbaby. Deze lijkt totaal niet op Warm Soul haha. Het is een 'gewone' (dus niet mineralize) blush, hij is matte en ook nog eens een hele andere kleur. Ook Blushbaby gebruik ik erg vaak, hij past perfect bij mijn huidskleur en past bij elke look. Lees mijn review hier.

Blushbaby - Warm Soul


Ook op oogschaduws van MAC ben ik dol. Mijn eerste was Cranberry, die zie je hierboven. Ik werd overdonderd door de geweldige pigmentatie en ik moést er daarom nog meer kopen. Overigens ben ik lang op zoek geweest naar een dupe van Cranberry, want ik vond MAC eerst nog wel erg duur. Maar: een goede dupe heb ik nooit kunnen vinden dus ik ben maar overstag gegaan. Ik heb er geen moment spijt van gehad! Het is zo'n mooie, opvallende maar toch neutrale kleur! Lees mijn review hier.


Amber Lights was mijn tweede oogschaduw van MAC. Eigenlijk geldt hierbij hetzelfde als voor Cranberry: geweldige pigmentatie, prachtige glans, geen fall-out en natuurlijk een hele mooie kleur! Lees mijn review hier.


Mijn meest recente oogschaduw is Satin Taupe, een van de meest verkochte kleuren van MAC. Ik snap wel waarom: het is een prachtige bruine, neutrale kleur met een paarsige ondertoon. Ik vind hem heel mooi en bijzonder! Al deze oogschaduws hebben trouwens een Frost finish, dit betekend dat ze een bepaalde glans of glitter bevatten. Lees mijn review hier.

Cranberry - Amber Lights - Satin Taupe


Mijn nieuwste MAC-aankoopje hebben jullie pas geleden al kunnen bewonderen! Het is een Paint Pot in de kleur Let's Skate. Ik ben er nog een beetje mee aan het experimenteren, maar één ding is zeker: hij is prachtig en blijft geweldig goed zitten. Lees mijn review hier.

Let's Skate


Als laatste heb ik nog twee lippenstiften. Laat ik beginnen met de meest opvallende: Ruby Woo. Ruby Woo lijkt enorm veel op de populaire Riri Woo. Hij is knalrood en matte. Ik vind Ruby Woo de mooiste rode lippenstift die ik ooit heb gezien, en hij blijft ook nog eens supergoed zitten. Aanrader! Lees mijn review hier.


Deze natural beauty is Blankety. Blankety gebruik ik ontzettend veel, en is voor mij een perfecte (iets donkere) node kleur. Helaas is hij al voor de helft op. Ik ga hem sowieso opnieuw kopen! Blankety heeft een Amplified Creme finish, hij is dus lekker romig en zacht maar bevat geen glitter of iets dergelijks. Lees mijn review hier.

Ruby Woo - Blankety

Zoals jullie wel merken ben ik over elk product van MAC razend enthousiast. De kwaliteit is goed, de pigmentatie is goed en de meeste producten blijven aardig lang zitten. Het enige nadeel is natuurlijk de prijs, maar geloof me: het is het geld echt waard. Je merkt gewoon zo'n verschil met sommige (budget)merken! 

Liefs, Jitske

6 opmerkingen:

  1. Mooie stash ik heb nog niks van mac en daar komt zeker verandering in! Ik wil alles teveel om op te noemen.. maar helaas ik kan niet alles in 1x kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stash! Satin Taupe en Cranberry heb ik zelf ook, inderdaad hele mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de blush heel erg mooi, zelf heb ik er ook 2 van MAC maar ik zou deze er ook nog wel aan willen toevoegen! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veel MAC producten zeg. Ik heb zelf alleen 2 lipsticks en een kwast, maar die blushes en oogschaduws moet ik toch maar eens gaan kopen (heb nog een Douglas bon jeej)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...