vrijdag 3 januari 2014

Maybelline Color Sensational Luscious Lipgloss

Mijn vriend kocht voor mij deze twee lipglossjes van Maybelline, die mij eerlijk gezegd nooit eerder waren opgevallen. Ik ben dan ook heel blij dat hij ze voor mij heeft ontdekt, want ik vind ze heel fijn! Kijk mee!


De Color Sensational Luscious Lipglosses zijn verkrijgbaar in meerdere kleuren, ik heb 760 Cocao Fever (onder) en 660 Tempting Toffee. De verpakking vind ik erg leuk; plastic tubetjes waarin je de gloss goed ziet zitten! Ze doen me een beetje denken aan de lipglossjes die ik kocht toen ik een jaar of 12/13 was!

Tempting Toffee

Cocao Fever


Links zie je Tempting Toffee, een oudroze, goed gepigmenteerde gloss zonder glittertjes. Ik vind hem een beetje 'milky', als je begrijpt wat ik bedoel haha. Zo op het eerste gezicht vond ik dit al een hele mooie kleur! Cocao Fever zou ik zelf nooit gekocht hebben, omdat hij in de verpakking heel metallic lijkt. Eenmaal aangebracht vind ik hem juist heel mooi staan. Zo leuk, om op deze manier achter nieuwe producten te komen! Cocao Fever is meer bruin en bevat heel veel minuscule gouden glittertjes. 

Cocao Fever

Tempting Toffee

Cocao Fever

Tempting Toffee

Op de twee laatste foto's kun je het verschil in finish goed zien. Cocao Fever heeft een vrij aanwezige glans maar geeft niet heel veel kleur af, Tempting Toffee is perfect voor elke look en elke dag omdat hij zo basic is. Het is echt zo'n 'my lips but better' kleurtje!

Maar nu de reden dat ik zo blij ben met deze glossjes: ze ruiken ZO lekker! Tempting Toffee ruikt ook echt naar toffee, en Cocao Fever ruikt naar chocola. Heerlijk! De Luscious Lipglossjes blijven goed zitten, maar overleven een maaltijd of glas drinken niet. Ik vind dat geen probleem, bijna geen enkele lipgloss kan dat tenslotte.

De Color Sensational Luscious Lipgloss van Maybelline kost €6,49 voor 11 ml, en is te koop bij verschillende drogisterijen. 

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...