woensdag 8 januari 2014

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser

Toen ik in Londen even snel langs het Maybelline schap liep, keek ik eigenlijk niet zo goed. Maybelline hebben we immers ook gewoon in Nederland. Tot ik ineens een blauw tubetje zag staan die ik nog niet kende. Wat bleek? Maybelline heeft een nieuw product erbij: de Baby Skin!


De Baby Skin is een primer die beloofd lichtgewicht te zijn, en te zorgen voor een gladde, porievrije lijkende huid. Dat klinkt toch goed! Het zit in een schattig lichtblauw tubetje met dezelfde soort opdruk als de welbekende Baby Lips. Het ziet er lekker vrolijk uit! Check trouwens onderaan het zinnetje 'Only for adults': zo grappig!

Only for adults!


De tube heeft een draaidop en een smal, lang 'tuutje'. Je kunt er heel goed mee doseren, dus dat is een pluspunt!


Het product zelf is vrij dik. Als je een beetje knijpt krijg je dit zachte, doorzichtige bolletje primer. Ik vind het er op voorhand al uitzien alsof dit goedje alles lekker glad kan laten lijken! En geloof me: dat doet 'ie ook! Ik vind de primer ontzettend fijn aanvoelen, en met een bolletje zoals op de foto heb je al genoeg voor je hele gezicht. Wanneer je het hebt aangebracht voelt je huid zo glad en perfect! Dat echte primer, siliconen-gevoel. Ik houd daar van! 

De Baby Skin doet zijn werk goed, hij maakt een perfecte basis om je make-up op aan te brengen en hij laat je make-up ook langer mooi zitten. Dat je poriën worden verkleind merk ik zelf niet, maar dat heb ik nog geen enkel product ooit zien doen. 

Ik heb de Baby Skin Pore Eraser nog niet in Nederland gezien, maar het is dan ook een heel nieuw product. Ik hoop dat het snel hier wordt gelanceerd! Voorlopig hebben ze het sowieso in Engeland, dus mocht je daar binnenkort heen gaan..

Ik kocht Maybelline's Baby Skin Instant Pore Eraser voor zo'n 8 pond, dat komt neer op ongeveer 10 euro voor 22 ml. Dat vind ik niet duur!

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Ik was erg benieuwd naar deze en hij klinkt heel goed! Ik hoop dat ie snel naar Nederland komt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lijkt mij dit een fijn product!Als die naar Nederland komt moet ik er zeker eentje halen! Leuke blog heb je ook, ik volg je nu via bloglovin :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey dankjewel! Ik dacht al kan hem nergens vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey dankjewel! Ik dacht al kan hem nergens vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat goed!! ik zal hem zeker kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...