zaterdag 11 januari 2014

Maybelline Baby Lips Intense Care

Zoals jullie weten ben ik dol op mijn Pink Punch Baby Lips van Maybelline (lees mijn review hier). In Londen besloot ik om er nog maar een aan te schaffen, dit keer in een transparante versie. 


Er zijn drie verschillende soorten Baby Lips die transparant zijn. Ik koos voor Intensive Care, want dat kunnen mijn lippen in de winter wel gebruiken!


Intensive Care ziet er ook weer lekker vrolijk uit: geel met oranje en leuke speelse letters. Gewoon een leuke verpakking!


De lippenbalsem zelf is niet heel bijzonder, gewoon transparant. Dit vind ik juist fijn, want ik gebruik de hele dag door transparante lippenbalsem. Lekker makkelijk om even aan te brengen zonder te kijken! De ingrediënten zijn volgens mij hetzelfde als die van Pink Punch: honing, aloë vera, shea boter, vitamine E. Lekker verzorgend dus!


Ook Intensive Care voelt weer heerlijk aan op mijn lippen, maar nou niet echt veel meer verzorgend dan Pink Punch. Wel maakt hij mijn lippen lekker zacht, en dat is eigenlijk alles wat ik wil! Ook heeft Intensive Care niet echt een aanwezig geurtje. Hij zou naar amandel en kersen moeten ruiken maar dat kan ik er echt niet in vinden, maar dat vind ik niet zo erg. Al met al is het een fijne, basic lippenbalsem die iedereen wel kan gebruiken. 

Maybelline Baby Lips kosten €3,99 en zijn te koop bij verschillende drogisterijen.

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...