maandag 27 januari 2014

MAC Pro Longwear Paint Pot Let's Skate!

Zoals jullie misschien wel weten ben ik een sucker voor alles wat glittert en glanst. Zodra ik een review zag van MAC's Let's Skate moest en zou ik hem dan ook hebben. En ik heb hem!



Het doosje is zoals we gewend zijn van MAC: zwart, strak en duidelijk. Ik houd er van. 


Paint Pots zitten in glazen potjes met een mooie zwarte deksel. Het potje voelt zwaar en stevig aan en ziet er erg chique uit!


Maar de binnenkant is natuurlijk nog veel leuker! Zo van veraf zie je een lief lichtroze kleurtje, wat ik al erg mooi vind. 


Maar wanneer je dan eens goed gaat kijken zie je opeens wat voor prachtigs er eigenlijk allemaal in zit: gouden glitters! Zoveel! En zo klein en mooi! Aaaah!



Bovenstaande foto's spreken voor zich denk ik: wat een prachtige glitters. In het echt zijn ze nog veel mooier omdat ze serieus schitteren in het licht. De lichtroze kleur valt wel een beetje weg, dat is een beetje jammer. Maar ach, wie kijkt er nou naar de achtergrondkleur als je naar zulke gouden glitters kan kijken (haha, grapje). Het roze is mooi subtiel aanwezig en zorgt ervoor dat je Let's Skate op alle soorten manieren kan dragen: basic in zijn eentje als subtiele oogschaduw, als basis, als topcoat. Alles kan!

De Paint Pot blijft ontzettend goed zitten en is dan ook ideaal om te gebruiken als basis. Ik ga hem echter voornamelijk als topcoat of op zichzelf gebruiken, want ik vind het zonder om iets over die mooie glitters aan te brengen. Ik ben dol op Let's Skate en ik weet zeker dat ik hem ontzettend veel ga gebruiken! Er komt snel een look online!

MAC Paint Pots kosten €19,- en zijn te koop bij MAC counters en de Pro Store in Amsterdam.

Liefs, Jitske

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige zoete kleur. Ik heb nog geen paintpot van MAC maar je maakt me wel niewsgierig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit zo mooi.. de paintpots zijn echt de mooiste van MAC <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en lief kleurtje, deze wil ik nog wel hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje, heel zacht maar toch aanwezig. Ik heb in 't verleden een aantal MAC paint pots gehad en ben nooit teleurgesteld geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt super mooi! Ben benieuwd na de look die je gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleur, deze staat op m'n wishlist. x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...