donderdag 9 januari 2014

Lush Bubblegum Lip Scrub

Ik gebruikte heel lang zelfgemaakte lipscrubs van suiker (of m'n tandenborstel), maar ik vond dat het toch eens tijd werd voor een 'echte' lipscrub uit de winkel. Ik hoor altijd veel goeds over die van Lush, en dus nam ik deze gave roze versie mee!


De naam zegt het natuurlijk al: deze lipscrub smaakt en ruikt naar kauwgom! Mierzoete kauwgom, maar o zo lekker! 



In de scrub zit onder andere basterdsuiker en biologische jojoba olie. Niet heel bijzonder eigenlijk maar toch ziet deze scrub er al heel anders uit dan mijn eigengemaakte scrubs. Veel compacter als je begrijpt wat ik bedoel, met meer fijne deeltjes!


Zoals je ziet zijn de suikerkorreltjes lekker klein, en blijven ze vrij goed aan elkaar plakken. Dat vind ik fijn, zo glijdt het niet allemaal gelijk van je lippen af. 


Het is echt heel simpel: je neemt een beetje scrub op je vinger en smeert dit met ronddraaiende bewegingen op je lippen. Met Bubblegum gaan echt álle velletjes weg! En ohhh het ruikt zo lekker! Je kan als je klaar bent gewoon de suiker van je lippen aflikken en dan ben je klaar om lekker veel lippenstift of lippenbalsem op te smeren.


Helaas ben ik vergeten een 'before' foto te maken, maar geloof me, mijn lippen zagen er een stuk slechter uit dan op bovenstaande foto. Zoals je ziet zijn ze nu helemaal glad en ze ruiken ook nog best een tijd naar Bubblegum! Heerlijk!

Lush Lip Scrubs kosten €9,65 voor 25 gram. Niet heel goedkoop, maar ik weet zeker dat je er echt heel lang mee doet!

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook en ben er echt fan van! En het is inderdaad aan de prijzige kant maar wat je al zei je doet er heel lang mee. En dit klopt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto met je lippen en de scrub is geweldig. Ik heb de popcorn versie en hij is heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'em erg fijn! Ik heb zelf momenteel Santa's scrub.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze lijkt me erg fijn! Veel goede dingen over gehoord!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...