maandag 6 januari 2014

Haul: Londen


Afgelopen zaterdag heb ik de hele dag geshopt in Londen. Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal op de kop heb getikt!



Laat ik maar beginnen met het product waar ik het meest blij mee ben: het Naked3 palette van Urban Decay! Ik had heel veel geluk bij House Of Frasier, want er lagen er nog maar een paar en bij de rest van de winkels was 'ie overal uitverkocht. Ik wilde eigenlijk ook Naked2 halen, maar die was helemaal nergens meer te vinden. 



Nog een product die ik supergraag wilde hebben: Nars Albatross! Net als Urban Decay is Nars best moeilijk te verkrijgen in Nederland, dus ik moest en zou de Nars counter vinden in Londen! Ik vond hem uiteindelijk bij John Lewis. Deze highlighter zou de allermooiste highlighter ooit moeten zijn, en ik kan alvast verklappen: hij is heel erg mooi!



Van Illamasqua kocht ik een Liquid Metal oogschaduw in de kleur Surge. Het is een crème-achtige oogschaduw, en ik vind hem heel erg mooi! 


Ook de kwasten van Real Techniques zijn in Engeland een stuk makkelijk te koop dan bij ons, namelijk gewoon in de winkel! Ik was van plan om een aantal verschillende kwasten te kopen maar degene die ik wilde waren allemaal uitverkocht. Gelukkig kon ik de Stippling Brush nog wel vinden!



Maybelline hebben we natuurlijk wel in Nederland, maar ik zag deze Baby Skin primer en volgens mij verkopen ze die in Nederland weer niet! Ik wilde hem graag hebben, ik heb een nieuwe primer nodig maar hij ziet er ook zo leuk uit! Aangezien Boots een actie had waarbij je het tweede product voor de halve prijs kreeg, kocht ik ook nog een Baby Lips.


Bij Boots kocht ik ook de enorm gehypte concealers van het merk Collection. Ik heb gelijk maar twee kleuren meegenomen: Fair en Light. 



Als laatste kocht ik bij Lush de Bubblegum Lip Scrub. Die kan ik met dit koude weer altijd wel gebruiken!

Ik vond Londen heerlijk om te shoppen, er zijn gewoon zoveel meer (make-up) merken te koop dan in Nederland! Bovendien was het gewoon ook erg gezellig; de kerstverlichting hing overal nog en ik vind iedereen daar ontzettend vriendelijk. Bijkomend voordeel is ook nog eens dat alles daar net wat goedkoper is dan bij ons in Nederland of als dat je het online zou kopen. Niet veel, het scheelt steeds een paar euro, maar toch! Wie het kleine niet eert… ;). 

Morgen laat ik jullie zien wat ik mee had in mijn make-up tasje. Ik ging namelijk met de bus heen en terug (en dat voor één dag, dat doe ik nooooit meer want ik heb dus twee nachten niet geslapen) en ik moest dus op een of andere manier ervoor zorgen dat mijn make-up heel lang zou blijven zitten en dat ik het makkelijk even kon bijwerken zonder teveel mee te sjouwen. Dat klinkt als een challenge he, haha! 

Waar willen jullie het liefst een review van zien?

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Je hebt super leuke dingen geshopt! Die primer lijkt me interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh kwijl kwijl. Wat een prachtige dingen heb je gekocht. Ik wil binnenkort ook weer naar Londen en dan eigenlijk alleen maar om te shoppen, dus ik denk dat ik alleen ga (sorry vriendje ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Die van mij is het make-up shoppen inmiddels gewend en geeft er maar gewoon aan toe of gaat even een andere winkel in ;). Maar je moet zeker gaan! Het is echt de hemel haha!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...