vrijdag 17 januari 2014

Haul: Kruidvat, Hema en DA

Ik heb weer een aantal leuke dingen geshopt, die ik jullie graag wil laten zien!




Toen ik de allereerste foto's zag van de highlighter uit de Celtica collectie van Catrice moést ik hem hebben: dat printje alleen al vind ik prachtig. Doorslag was dat het een koele highlighter is: zo één had ik nog niet! Hij kost €5,99 bij Kruidvat en Trekpleister.



Ook van Catrice: Matt-erial Girl lippenstift. Ik zocht deze kleur al erg lang, maar steeds was het schap leeg. Eindelijk vond ik hem, deze prachtige paars/rozige kleur. Perfect voor de winter! Hij kost €3,99.


Bij Hema kocht ik dit superleuke kwastje, die ik ook alleen al voor het uiterlijk zou kopen. Hij is bedoeld om crème oogschaduw mee aan te brengen. Ik ben erg benieuwd of dat fijn werkt! Hij kost €3,99 bij Hema. 


Ik hoorde al vaag wat nieuws over een micellair water van Garnier. Ik had niet verwacht dat hij al in de winkel zou liggen, maar bij DA stond 'ie al! Het is een enorme fles van 400 ml voor slechts €6,49. Ik ben benieuwd of hij net zo fijn is als die van Diadermine (lees mijn review hier).


Als laatste kocht ik mijn geliefde serum van L'Oréal, die was in de aanbieding voor de helft van de prijs. Lees mijn review hier.

Uiteraard volgen er snel reviews!

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...