zondag 26 januari 2014

Haul: Eindhoven en Maastricht

Afgelopen vrijdag en zaterdag was ik op een soort road-trip door het zuiden van het land: ik ging met mijn vriend shoppen in Eindhoven, slapen in het noorden van Limburg en de volgende dag weer door naar Maastricht. Ik heb daar een aantal leuke dingen gekocht die ik jullie graag wil laten zien!



Sommigen van jullie herinneren zich misschien nog mijn artikel over Compeed Blarenpleisters (zo niet, lees hem dan hier). Ik ben dol op deze pleisters. Niet perse om blaren te behandelen (hoewel ze dat ook perfect doen trouwens), maar vooral om ze te voorkomen! Het zijn namelijk een soort kussentjes die perfect blijven plakken, en die je dus heel goed op je voeten kan plakken om wondjes te voorkomen (we kennen allemaal de drama's van het hakken dragen toch?). Ik zag dat Kruidvat tegenwoordig ook zulke pleisters in het assortiment heeft, voor de helft van de prijs. Deze gingen dus mee om uit te testen! Hopelijk zijn ze net zo goed, want ze kosten maar €2,99.


Bij Boqz in Eindhoven verkopen ze een aantal producten van de webshop van Alice & Jo (www.alicejo.com), waaronder de Real Techniques spons die ik in Londen niet kon vinden! Jeej!! De Miracle Complexion Sponge kost €5,99.


Ook de EOS lip balms verkochten ze bij Boqz, en die wilde ik ook zo graag hebben! Ik vind dat bolletje ontzettend schattig! Ik heb lang staan twijfelen tussen de geuren, maar ik ben uiteindelijk gegaan voor Lemon Drop. Ze kosten €5,25.



Ik kon het uiteraard niet weerstaan om ook even bij MAC langs te gaan. Ik kocht een Paint Pot in de kleur Let's Skate. Deze Paint Pot had ik al een tijdje op mijn verlanglijstje staan: hij is roze met gouden glitters! Paint Pots van MAC kosten €19,-.


Op naar Maastricht! In de 50/50 Store kwam ik een schap tegen met allemaal cupcake zeepjes en bruisballen. Het liefst had ik ze allemaal gekocht: het zag er zo schattig en vrolijk uit! Uiteindelijk ben ik gegaan voor drie kleinere bruisballen (€3,25 per stuk), een grote cupcake voor in bad (ongeveer 5,-) en een ander gebak achtig ding van ongeveer €4,-. Ze zijn trouwens van Bomb Cosmetics. Dit wordt verkocht in meerdere winkels door het land heen, maar ze hebben geen eigen winkel. Ik vind het eigenlijk een beetje zonde om te gebruiken: ik denk dat ik ze voor de sier neer ga zetten haha. 


Bij WE kocht ik dit roze met gouden truitje, hij kostte in de sale maar €20,-!


In Eindhoven kocht ik bij Strictly ook nog deze roze zijdeachtige blouse, ook in de sale voor maar €20,-! Ik houd van sale haha! Zouden jullie het trouwens leuk vinden om meer fashion-gerelateerde artikelen te zien op Glowverdose? En zo ja, wat dan? Laat het me weten!

Ik vond beide steden erg leuk om te shoppen. Ik kom dan wel uit Rotterdam, waar ik enorm verwend ben met de hoeveelheid winkels, maar ik vind het nog altijd leuker om in andere steden te winkelen en daar nieuwe straatjes en winkeltjes te ontdekken! 

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Wow die bruisballen zien er echt jummy uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miracle Complexion Sponge heb ik ook en gebruik hem bijna elke dag! Ben er benieuwd na de Paint Pot let's skate! Dus hoop dat je hem nog fast reviewen. En die bruisballen zijn zo leuk! Bijna te mooi om in bad te gooien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...