maandag 20 januari 2014

Garnier Micellair Reinigingswater

Vorige week zag ik op verschillende blogs de aankondiging dat Garnier ook met een micellair water zou komen. Ik was meteen enthousiast, aangezien de mijne van Diadermine bijna op was. Ik had niet verwacht dat ik hem al zo snel in de winkel zou vinden!


Als eerste: ik vind dit de eerste micellaire reiniger met een leuke verpakking! Het is een grote, doorzichtige, ronde fles met frisse kleurtjes. Lekker vrolijk en meisjesachtig! Ook zit er ontzettend veel product in: 400 ml, in plaats van de gebruikelijke 200 ml bij andere micellaire waters. 


Micellair water gebruiken is ontzettend makkelijk: je doet een beetje 'water' op een watje en veegt hiermee je gezicht schoon. Garnier belooft te reinigen, make-up te verwijderen en je gezicht te verzachten. Micellair water is zo bijzonder, omdat de zogenaamde micellen als het ware vuil 'aantrekken'. Ik ben totaal niet scheikundig, maar het voordeel is dus dat je niet stevig hoeft te wrijven over je gezicht (en dit voorkomt weer rimpels, ha!). Het micellaire water van Garnier is ook nog eens parabenen- en parfumvrij. Pluspunten!


Het Micellaire Water ruikt dus eigenlijk nergens naar (of ik moet stiekem verkouden zijn). Ik vind het erg fijn om mijn make-up te verwijderen. Het micellaire water is erg zacht voor je huid, en je hebt dan ook echt het idee dat je gewoon water met een watje over je gezicht wrijft. Make-up is hierdoor niet in één keer weg, maar verwijderen doet hij na twee keer herhalen prima. Ik gebruik sowieso meestal wel twee of drie watjes om mijn gezicht te reinigen. 

Ook oogmake-up kun je met het micellaire water verwijderen, maar verwacht niet dat je waterproof-mascara ermee weg krijgt: daar is hij simpelweg te zacht voor. Ben je dus op zoek naar een milde maar goede reiniging? Dan is het Micellair Reinigingswater perfect voor jou!

Micellair Reinigingswater van Garnier is te koop bij diverse drogisterijen en kost €6,49. Dit is erg goedkoop voor een grote fles van 400 ml! (ter vergelijking: die van Diadermine kost ongeveer €5,- voor 200 ml).

Liefs, Jitske

12 opmerkingen:

  1. Je review is echt leuk om te lezen, ik wil deze wel proberen want hoe je het beschrijft is die echt goed. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed. Ik gebruik ook al heel lang micellaire reinigers, ik vind ze ideaal voor mijn oogmake-up mee weg te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke blog. Je manier van schijven leest oom erg fijn! Persoonlijk ben ik meer van de lotions ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! Ik wist niet dat deze al in de winkel verkrijgbaar was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn product!

    PS: Doe jij al mee aan mijn winactie?
    http://www.tessevea.nl/2014/01/winactie-2x-new-black-original-ombre.html
    http://www.tessevea.nl/2014/01/winactie-2-ce-musthaves-spikes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt onwijs fijn! Ik ben nu met mijn laatste fles Bioderma bezig en heb daarna nog eentje liggen van L'Oréal, maar deze van Garnier is véél goedkoper!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...