zondag 5 januari 2014

Essence Stay Matt Lip Cream

Toen ik las dat mijn geliefde Stay Matt Lip Creams van Essence uit het assortiment gaan dit jaar, moést ik een review schrijven over deze fijne lipproducten. Zo kunnen jullie namelijk op het laatste moment nog een paar exemplaren inslaan!


Die van mij zien er een beetje gehavend uit, maar de verpakking vind ik ik leuk! Ze zijn niet zo groot en je kan goed zien welke kleur je te pakken hebt. De dop is ook lekker breed, dat houdt fijn vast. Ik heb de kleuren 02 Smooth Berry (onder) en 01 Velvet Rose. 


De Lip Creams breng je aan met een sponsapplicator. Deze werken heel fijn en precies. Met één dip kan ik meestal wel heel mijn lippen 'inkleuren', maar voor het mooie dip ik toch altijd twee keer. 


Links zie je Smooth Berry en rechts Velvet Rose. Velvet Rose is - zoals de naam al zegt - vrij mat, maar Smooth Berry heeft toch echt een glansje. Ik vind de pigmentatie van beide kleuren geweldig! Ook de substantie is heel fijn: het zijn echt een soort luchtige crèmes. 



Op deze foto's zie je Velvet Rose op mijn lippen. Ik vind deze kleur zo mooi! De ene keer lijkt hij vrij koel lichtroze, de andere keer lijkt hij ook wat van een perzikkleur weg te hebben. Hij dekt erg goed, en staat mooi bij veel verschillende looks. 



Smooth Berry is lekker opvallend! Dit kleurtje knalt echt van je lippen af! Het is een hele felle roze/rood en ik vind hem heel gaaf. Wel vind ik dat je bij deze kleur heel precies te werk moet gaan, omdat je het al gauw ziet als je hem niet symmetrisch aanbrengt of kleine foutjes maakt (zie links bovenaan mijn bovenlip). 

Ik ben dol op de Stay Matt Lip Creams. Ze blijven goed zitten, en ruiken ook nog eens heerlijk zoet. Ik kan de geur niet echt plaatsen maar het doet me heel erg denken aan toffee en vanille. Ik denk dat ik de andere twee kleurtjes ook nog ga halen, voordat het te laat is!

De Stay Matt Lip Creams van Essence kosten slechts €1,99 en zijn nog maar even te koop bij Kruidvat. Sla dus snel je slag!

Liefs, Jitske

1 opmerking:

  1. Ik vind ze ook heel leuk, heb zelf Velvet Rose maar Smooth Berry ziet er ook heel gaaf uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...