donderdag 2 januari 2014

Essence Frame 4 Fame Single Lashes

Met oud en nieuw probeerde ik de losse wimpers van Essence uit. Iets wat ik nog nooit eerder had gedaan! Kijk met me mee!



De wimpers komen in een heel leuk doosje, waar achterop duidelijk een uitleg staat van hoe te gebruiken. Zo op het eerste gezicht vind ik de wimpers er heel mooi uitzien!



Je krijgt 40 stukjes wimper en een kleine wimperlijm. Ik vind het een heel mooi gezicht zo, al die wimpertjes op een rij! Het hoort heel simpel te zijn: op het uiteinde van de wimper doe je wat lijm, je wacht 30 seconden en dan plaats je de wimper waar je hem wilt hebben. 




Na lang priegelen was dit het resultaat, met 5 plukjes wimper aan elk oog. Het lijmen was niet zo moeilijk, de wimpertjes goed op hun plek krijgen wel. Je moet namelijk de wimpers zo plaatsen dat ze de goede kant op staan en krullen. Dat is een stuk minder makkelijk dan je zou denken! Ik heb ze uiteindelijk zo gelaten, ookal waren ze nog niet perfect. Zoals je ziet staan ze nog een beetje scheef. Het resultaat mag er uiteindelijk zijn: subtiel meer volume. Bij mij zorgden ze niet echt voor meer lengte, maar zo in je buitenste ooghoek vind ik het een heel mooi compromis tussen alleen mascara en 'hele' nepwimpers. Misschien dat het na wat vaker oefenen beter lukt, voor nu ben ik niet heel enthousiast omdat het aanbrengen zo'n gedoe is!

De Essence Frame 4 Fame Single Lashes kosten €2,59 en zijn te koop bij Kruidvat filialen met een tweede Essence schap.

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook groot fan! zelfs tot op het punt dat ik snel allemaal doosjes wil inslaan uit angst dat ze het weer uit het assortiment halen :d Het is idd wat subtieler en sneller dat een hele set wimpers opdoen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb met oud en nieuw voor de eerste keer kunstwimpers opgedaan (tenminste de eerste keer dat het mooi zat) Ik heb speciaal daarvoor de losse wimperlijm van Essence gehaald. Dat is echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ik heb ze toevallig net gekocht ik uitgetest, ze werken naar mijn idee perfect!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...