dinsdag 28 januari 2014

EOS Smooth Sphere Lip Balm Lemon Drop

Zo'n rond bolletje lippenbalsem van EOS wilde ik al heel lang hebben, maar ik wist niet waar ik ze kon kopen. Totdat ik erachter kwam dat Alice & Jo (www.alicejo.com) ze gewoon verkoopt! Omdat ik niet kon kiezen uit de verschillende smaken en kleuren. Daarom besloot ik te wachten tot ik ze bij Boqz in Eindhoven in real life kon bekijken! Ik ging uiteindelijk voor Lemon Drop.


De lippenbalsem zitten in dit ontzettend schattige bolletje! Per smaak en geur heeft het bolletje een andere kleur. De mijne is geel, omdat hij naar citroen ruikt. Het bolletje is perfect om mee te nemen in je tas: opvallend en compact.


Wanneer je het bolletje open draait zie je nog een bolletje: dit keer is het de lippenbalsem zelf! 


Lemon Drop ruikt heerlijk fris naar citroen, en heeft SPF 15. Ook zit er vitamine E in en voedende oliën zoals shea boter. De lippenbalsem is bovendien gluten- en parabenen-vrij en zou 80 minuten waterproof zijn. Dat klinkt natuurlijk allemaal geweldig! 

De vorm van de balsem is even wennen, maar brengt erg fijn aan. De lippenbalsem is vrij hard, maar 'smelt' precies genoeg om fijn aan te voelen op je lippen. Hij is trouwens compleet transparant en glanst vrijwel niet dus een swatch heeft niet zoveel zin. Wel voel je meteen dat hij je lippen goed hydrateerd en lekker zacht houdt. Kortom: een fijne basic lippenbalsem die erg lekker ruikt!

EOS lippenbalsems zijn te koop via www.alicejo.com en in Boqz in Eindhoven. Ze kosten €5,25 voor 7 gram. Dat vind ik vrij veel geld voor een lippenbalsem, in Amerika (waar ze vandaan komen) zijn ze een stuk goedkoper. Maarja…

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Ik heb de rode hier van, deze lijkt me zooooo lekker omdat ik echt heel erg van citroen hou <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zou ik wel graag kopen, ik ben gek op citroen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me een fijne lip balm, alleen ga ik dan wel voor een ander 'smaakje'!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...