zondag 12 januari 2014

Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer

Nog een product die ik heb gekocht in Londen, en die helaas niet te koop zijn in Nederland. Toch wilde ik ze voor jullie reviewen, aangezien ze zo enorm populair zijn. Wellicht heb je ooit nog de kans om ze te bemachtigen?


Collection is een budgetmerk die in Engeland onder andere te koop is bij Boots en Superdrug. Deze concealers worden over het hele internet bejubeld om hun geweldige dekking en houdbaarheid. Je begrijpt dat ik ze dus ook graag wilde hebben!


De concealers beloven onzuiverheden 16 uur lang te verbergen. Dat is nogal een belofte! 


Ik heb de twee lichtste kleuren genomen: fair en light. Toen ik fair swatchte was ik even bang dat hij veel te licht zou zijn, maar ik had mijn eigen bleekheid even onderschat, haha! 


De concealers komen in de gebruikelijke vloeibare concealer-hulzen: met een sponsapplicator. Ik vind dit erg fijn werken.


En dan de swatches! Zoals je kunt zien hebben ze een heel intense kleur, en ze lijken ook lekker dik en romig. Het verschil tussen fair en light vind ik trouwens al best groot! Fair is wel perfect voor meiden met een hele lichte huid, maar light is ook nog aardig licht. Ik vind een vrij lichte concealer voor onder je ogen wel mooi, want dan heb je gelijk een soort highlight.


Hier wil ik nog even laten zien hoe goed de concealers dekken. Enorm goed zoals je kunt zien. De huid op mijn armen is vrij doorzichtig, dus je kunt aderen enzo best goed zien. Nou, je ziet ze nu niet meer! Ondanks dat de concealers vrij dik zijn voor vloeibare concealers, blenden ze heel makkelijk en lijken ze heel natuurlijk wanneer je ze eenmaal hebt aangebracht.

Ik snap de hype rondom deze fijne concealers, ik ben heel blij dat ik er twee heb meegenomen!

De Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealers kosten ongeveer €5,50 en zijn te koop in drogisterijen in Engeland.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...