dinsdag 21 januari 2014

Catrice Ultimate Colour Lipstick 270 Matt-erial Girl

Om eerlijk te zijn koop ik bijna nooit meer lippenstiften van Catrice. Ik zou niet weten waarom want ze hebben me nog nooit teleurgesteld! Daarom nam ik er laatst weer eens eentje mee: een kleur die ik al heel lang wilde hebben maar die steeds uitverkocht was. Nu heb ik hem eindelijk!



Het gaat om de kleur Matt-erial Girl. Een donkere, plum/paarsige kleur. Perfect voor de herfst en winter! Deze kleuren zijn de laatste tijd erg hip, en ik vind ze erg mooi. 


Ik vind Catrice lippenstiften er erg mooi uitzien: de zwarte, glanzende hulzen. De fijne vorm van de lipsticks zelf, en 'Catrice' gegraveerd in de lippenstift. Mooi en chique! 


De pigmentatie is zoals altijd heel erg goed: hierboven zie je twee vegen, maar één veeg is al meer dan genoeg. Zoals je misschien al aan de naam kan zien, is Matt-erial Girl matte. Ik vind dat altijd erg chique staan bij lippenstift, het is net wat bijzonderder!


Zoals je hierboven kunt zien is hij niet volledig matte: hij heeft een heeeeeel klein glansje, maar dat vind ik juist wel mooi. Hij glanst in ieder geval een stuk minder dan een 'gewone' lippenstift. Ik vind de kleur prachtig, opvallend en toch vrij gangbaar. Je kunt hem gewoon op doen wanneer je naar school gaat bijvoorbeeld. Wel vind ik de kleur lichter dan op de huls is aangegeven, en dat vind ik een klein beetje jammer. Ik houd wel van wat donkerdere kleuren in de winter!

Al met al ben ik erg tevreden: de Ultimate Colour Lipstick blijft lang zitten en voelt fijn aan op je lippen. De dekking is perfect en hij is ook nog een lekker goedkoop!

De Ultimate Colour Lipsticks van Catrice kosten €3,99 en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister. 

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...