zaterdag 18 januari 2014

Catrice Celtica Multicolour Highlighter Far And Beyond

Toen ik foto's zag van de limited edition highlighter van Catrice, moést ik hem hebben: een prachtig patroontje met originele kleuren! Ik heb hem weten te bemachtigen, kijk met me mee!



De highlighter komt uit de Celtica collectie van Catrice en zit in een mooi zilveren doosje, met een leuk printje erop. Een nadeel: er komen vrij snel krassen op het doosje en die zie je best goed. 



Kijk dan hoe mooi! Catrice doet met dit printje niet onder voor de luxere merken met prachtige highlighters! De highlighter bevat meerdere kleuren, waaronder lichtroze, lichtgrijsblauw, beige en bruin. Het gaat hier dus om een koele highlighter: dat is ook een van de redenen dat ik hem graag wilde hebben, die zie je niet zo vaak bij budgetmerken en ik had er dan ook nog geen een! Ik had hem dus hard nodig, want bij een koele look past natuurlijk geen warme highlighter (vind ik). 


Hier ze je - als je heel goed kijkt - de highlighter op mijn arm. Hij is vrij licht en bevat hele subtiele en fijne shimmers. Maar ze zijn er wel! Ik vind hem ideaal voor in de winter, want ik ben vrij bleek en dan vind ik gouden highlighters als snel te 'warm' en opvallen op mijn gezicht. 


Op deze foto met flits kun je die shimmers wat beter zien, ze zijn een beetje rozig en zilver. Ik vind het een prachtige highlighter voor een subtiele onopvallende highlight. Hij lijkt misschien iets te onopvallend, maar geloof me: hij is erg mooi en wel degelijk zichtbaar wanneer je hem eenmaal hebt aangebracht. Ik zou jullie hem graag willen laten zien op mijn wangen, maar op de foto kreeg ik geen shimmer te pakken, dus ik bespaar jullie een loze foto van mijn gezicht (haha). Ik zou zeggen: ga hem swatchen en oordeel zelf!

De Far And Beyond (leuke naam trouwens!) highlighter van Catrice is een limited edition en dus beperkt verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. Hij kost €5,59.

Liefs, Jitske

7 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook, het is zo'n plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook en toen ik vandaag in de zon in de spiegel keek zag je hem echt heel goed zitten, het geeft echt een mooi effect omdat die mat is. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hij is echt mooi, zelfs de verpakking! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt goed uit maar de collectie was nog niet in de winkel zo jammer

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...