woensdag 22 januari 2014

Budget Make-Up Favorieten

Ik merk dat reviews van budgetartikelen altijd erg populair zijn. Daarom laat ik jullie vandaag mijn favoriete budget make-upproducten zien, die ik bijna dagelijks gebruik!



Hoewel ik nu vooral mijn Estée Lauder Double Wear foundation gebruik (lees mijn review hier), is de Catrice Photo Finish foundation al heel lang mijn go-to foundation. Hij dekt goed, ziet er natuurlijk uit en blijft vrij lang zitten. Hij kost rond de €7,-. Lekker goedkoop dus! Lees mijn review hier.


Mijn favorite budget concealer is die van Miss Sporty. Let wel op: ik gebruik hem alleen voor onder mijn ogen want heel erg dekkend is hij niet, maar dat hoeft van mij ook niet onder mijn ogen. Hij is wel heel mooi blendbaar (?) en gaat niet in de lijntjes zitten. Daarom vind ik hem erg fijn! Hij kost rond de €3,-. Lees mijn review hier.



Dit prachtige product gaat helaas uit het assortiment van Catrice: de Prime and Fine Highlighter. Het is een erg mooie en subtiele highlighter die voor een roze/gouden glans zorgt. Hij kost €5,49. Lees mijn review hier.



Deze blush van Essence in de kleur Natural Beauty is volgens mij niet meer te koop, maar gebruik ik nog erg vaak. Het is een mooie neutrale kleur zonder glans of glitter die gewoon overal bij past. Ik vind de blushes van Essence sowieso best goed!



Om mijn wenkbrauwen bij te tekenen gebruik ik al jaren dit wenkbrauwpotloodje van Catrice. Ik heb geen idee welke kleur het is, ik neem mijn oude altijd mee naar de winkel en sta daar dan te vergelijken haha. Ik vergeet gewoon altijd te kijken wat het nummertje is, stom! Ik geloof dat hij rond de €3,- kost.


Om mijn wenkbrauwen vervolgens op hun plek te houden gebruik ik deze Eyebrow Gel van de Hema. Hij heeft een beetje een kleurtje, maar daar zie je niet veel van terug. Hij doet zijn werk erg goed, en kost maar €3,50.



Ook dit prachtige pigment van Essence gaat uit het assortiment. Ik heb er een paar, maar deze vind ik het allermooist: Pure Love. Het is een prachtige zalmroze kleur, met lekker veel glitters. Hij kost maar €2,49. Lees mijn review hier.


Nog een favoriet van Miss Sporty: de Studio Lash eye liner in de kleur Chocolate. Dit is een donkerbruine vloeibare eyeliner die gewoon erg fijn werkt. Hij kost €3,49. Lees mijn review hier



De Glamour Doll mascara van Catrice geeft mijn wimpers lekker veel volume, scheidt mijn wimpers mooi en maakt geen klontjes. Hij kost €3,99. Lees mijn review hier.



Nog zo'n budget-topper: lippenstiften van Miss Sporty. Deze in de kleur I'm Nude gebruik ik erg vaak. Hij ruikt vrij zoet naar watermeloen, dekt goed en blijft goed zitten. De lippenstiften kosten maar €2,50.



Als laatste drie budgetkwatsen die ik bijna elke dag gebruik: de twee bovenste zijn van Essence, de smokey eyes brush en een gewone oogschaduwkwast. De onderste is van Hema en is een blendingkwast. Alledrie de kwasten kosten rond de €2,50. Lees mijn review van de Hema-kwast hier.

Wat zijn jullie budget-toppers?

Liefs, Jitske

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel! Ik heb altijd estee lauder foundation op maar deze lijkt me ook wel fijn. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig, dit overzicht van budget producten. Ik ben ook echt gek op Catrice en Essence. Goedkoop en heel vaak ook gewoon hele goede producten. Kan je er als arme student toch nog fashionable uit zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kwasten van Essence echt heel erg goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, ik gebruik deze oogschaduwkwastjes eigenlijk altijd!

      Verwijderen
  4. Leuk lijstje! Ik ben benieuwd naar de lipstick van Miss Sporty, zou je hem kunnen reviewen? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik doen! Ze zien er alleen niet meer zo mooi uit haha

      Verwijderen
  5. Jammer van de highlighter van Catrice, ik heb die ook en vind m zo mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de concealer vind ik ook erg fijn! maar ik kan m nergens meer vinden in het miss sporty vak....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke budget favorieten heb je! Ik vind het vooral heel grappig om te zien dat je sommige producten zoveel hebt gebruikt. Dat laat meteen zien dat het echt favorieten van je zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijken me fijne producten! Het wenkbrauwpotlood heb ik ook al een tijdje in mijn stash. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om je budget favorieten te zien! Ik ben wel benieuwd naar de concealer, ik ben nog opzoek naar een goede ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...