dinsdag 3 december 2013

Tip: Multisponsjes van Kruidvat

Veel meiden gebruiken een Beautyblender of andere dure spons om hun foundation en/of concealer aan te brengen. Nu vind ik die ook wel erg fijn, maar af en toe is een wat goedkoper en kleiner sponsje ook fijn om bijvoorbeeld bij hele kleine plekjes te kunnen komen of om ze te gebruiken voor het bijwerken en retoucheren van je oogschaduw. Hier schrijf ik trouwens binnenkort een artikel over!


In ieder geval, bij Kruidvat hebben ze al een tijdje deze zak met sponjes in verschillende vormen te koop. Er zitten er zo'n 20 in, in drie verschillende vormen. En ze kosten maar €1,49. Zo goedkoop!


Ik vind vooral de rechthoekige en driehoekige erg fijn om te gebruiken voor mijn concealer. Wanneer je op zoek ben naar goeie en goedkope basic sponjes, zijn deze echt een aanrader!

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Ik heb twee van dit soort zakken gehaald bij de Big Bazar, ideaal! Ik gebruik de driehoekjes de laatste tijd om m'n foundation/concealer aan te brengen. Op één of andere manier krijgen ze toch de voorkeur over m'n Real Techniques/Zoeva kwasten?!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...