vrijdag 20 december 2013

Sleek True Color Lipstick 780 Pink Freeze

Hoewel ik dol ben op Sleek had ik nog nooit een lippenstift van het merk geprobeerd. Ik stond laatst in de afro-winkel en besloot het er eens op te wagen! Ik ging voor een aparte kleur: felroze met een matte finish. Zoiets had ik nog niet!


De verpakking is zoals altijd zwart. Gewoon een leuke verpakking, niet perse heel mooi. Wel vind ik het altijd leuk wanneer een lippenstift in een doosje zit. Dat voelt net wat luxer!


Bovenop staat de kleur, ik ging voor Pink Freeze. 


En dan de huls. Ik heb eigenlijk een hekel aan de matte-zwarte verpakkingen van Sleek want je ziet alles erop! Make-up vlekken, vingerafdrukken: bah! Maargoed, het Sleek-logo staat er glanzend op en het is verder een prima verpakking. De lippenstift is trouwens erg klein. Zeker wel een centimeter kleiner dan bijvoorbeeld een MAC lippenstift!


En dit is de lippenstift zelf: een lekker knalkleurtje! Helaas was ik zo stom om hem niet helemaal terug te draaien in de huls, waardoor de bovenkant gelijk al beschadigt was.


Ik vind het zo'n gaaf kleurtje! Hij is knalroze met een koele ondertoon. De pigmentatie is heel erg goed (de swatch is één veeg), en ik vind het heel erg gaaf dat hij matte is. Dat maakt hem nog net wat specialer! Ook vind ik felle kleuren altijd wat draagbaarder wanneer ze matte zijn, het maakt het geheel wat rustiger. 



En zo ziet Pink Freeze eruit op mijn lippen. Ik ben heel blij met deze lippenstift. Het is misschien meer een zomer-kleurtje, maar ik houd gewoon van felle lippen. Haar strak naar achteren, rustige ooglook en lekker knallen met je lippenstift. Het is zo makkelijk! Helaas blijft hij niet zo goed zitten als je van een matte lippenstift zou verwachten, je moet hem wel echt bijwerken wanneer je wat hebt gegeten of gedronken. 

Sleek True Color Lipsticks zijn online te koop in diverse webshops en in sommige afro-winkels. Hij kost rond de €5,95.

Liefs, Jitske

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtige kleur, en kan ook prima in het najaar en herfst hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtige kleur. Ik verpest ook heel vaak mijn nieuwe lipsticks met indraaien :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo

    Ik hoop niet dat je dit opvat als spam maar...
    Zou je willen kijken op ons Youtube kanaal zijn net begonnen !
    https://www.youtube.com/watch?v=zWVqyXL6Mlg
    Elke Zondag en Woensdag een nieuwe video !

    Gr....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...