vrijdag 27 december 2013

Shoppen in Londen + Wishlist

Zaterdag 4 januari ben ik de hele dag in Londen te vinden, om cultuur op te snuiven en natuurlijk (veel belangrijker) om te shoppen! Ik ben al maanden bezig met lijstjes maken van waar ik heen wil en waar ik wat kan kopen. Dit is namelijk mijn kans om alle merken te kopen die we in Nederland niet (meer) hebben! Kijk mee naar mijn verlanglijstje!


Als eerste wil ik héél graag wat producten van Nars kopen, maar vooral de Albatross highlighter. Deze schijnt zo geweldig te zijn: die moét ik hebben! 


Benefit is natuurlijk wel te koop in Nederland, maar in Engeland is het net iets goedkoper. Ik wil ook hier gewoon even kijken wat ik wil kopen, maar ik wil sowieso de Hoola bronzer. 



Real Techniques zijn in Engeland gewoon in de winkel te koop! Ik denk dat ik hiermee echt los ga, en er echt heel veel ga kopen. Ik wil sowieso de Buffing Brush en de Miracle Complexion Sponge. 


Ook Maybelline kunnen we hier natuurlijk heel makkelijk krijgen, maar er is één lippenstift die we hier niet hebben: Make Me Pink. Ik hoop dat ik deze wel in Londen kan vinden, aangezien het assortiment van make-up daar vaak groter is. 


Als laatste mijn allerallerallergrootste doel: Naked2 en Naked3. Ik wil die palettes ZO. GRAAG. HEBBEN. Als ik ze allebei kan vinden neem ik ze ook allebei mee. Ik spaar tenslotte niet voor niets ;).

Hebben jullie nog goeie shoptips voor me? Of leuke tentjes om te eten? Laat het me weten! 

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je naar Londen gaat! Ik ben een paar jaar geleden ook geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist en leuk dat je naar london gaat

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...