vrijdag 13 december 2013

Rituals Foaming Shower Gel Sensations

Zoals jullie inmiddels misschien wel weten ben ik dol op Rituals. Hun producten zijn heerlijk verzorgend, maar vooral de geur maakt ze zo bijzonder en geliefd. Een product wat ik al heel lang en vaak gebruik zijn de Foaming Shower Gels. Ik heb drie verschillende varianten, en vandaag ga ik jullie er wat over vertellen!


De Foaming Shower Gels zitten in een mooie (ijzeren?) bussen met een soort spuitkop waar het schuim uit komt. Ze zijn erg handig in gebruik en zijn ook nog eens erg leuk om neer te zetten. De kleuren en geuren van de shower gels komen overeen met de lijn waar ze bij horen. De Happy Buddha shower gel hoort bijvoorbeeld bij de oranje Touch of Happiness-lijn.


De Touch of Happiness-lijn heb ik pas net ontdekt en is absoluut mijn nieuwe favoriet. Ik ben dol op de sinaasappel-achtige geur. Deze geur komt ook weer terug in de Happy Buddha douchegel. Volgens Rituals ruikt hij naar mandarijn en yuzu, een citrusvrucht. Ondanks de 'frisse' ingrediënten ruikt de douchegel toch heerlijk warm. Precies waar ik van houd!


De T'ai Chi douchegel komt uit de Tao-lijn, en heb ik al heel vaak opnieuw gekocht. De geur is voor mij typisch Rituals en vind ik erg moeilijk te omschrijven omdat het zo'n unieke geur is! Volgens Rituals is het witte lotus en groene thee. Dit kan ik er wel in terug vinden, maar je moet hem echt zelf gaan ruiken: zo lekker!


Een andere favoriet is Zensation, uit de Magic Touch-lijn. Ook deze geur vind ik weer moeilijk te omschrijven, maar er zit rijstmelk en kersenbloesem in. Dit kan ik niet echt herkennen, maar ach wat maakt het uit; het ruikt goddelijk!


Wanneer je de douchegel uit de bus 'spuit' krijg je eerst een doorzichtige gel. Deze verandert echter al snel in een heerlijke schuim, zoals je hieronder kan zien. De Foaming Shower Gels van Rituals zijn gewoon erg fijne doucheproducten. De geur blijft ook lekker lang hangen na gebruik! Qua verzorging vind ik ze niet heel bijzonder, maar dat is bijna geen enkel doucheproduct naar mijn mening. 


De Foaming Shower Gel Sensations van Rituals zijn te koop in winkels van Rituals en V&D en kosten €8,- per 200 ml. Er zijn nog vier andere versies te koop! 

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...