vrijdag 6 december 2013

Rituals Eve's Kiss Silkening Lip Treatment

Ik wist wel dat Rituals een make-up lijn had, maar ik had er eigenlijk nooit bij gekeken! Ik heb veel producten van Rituals voor je lichaam, en van de week kreeg ik mijn eerste lipverzorgingsproduct: Eve's Kiss!



Rituals beloofd dat je lippen te hydrateren en beschermen, een natuurlijke glans te geven, er zit SPF 8 in en het beloofd een langdurig zacht effect.



Ik vind het tubetje er mooi uitzien en hij is handig. Gewoon even knijpen en er komt genoeg product uit. De applicator is ook fijn! Het allerlekkerst vind ik de geur: hij ruikt naar appeltjes! Heerlijk fris! De Lip Treatment voelt erg lekker aan op je lippen, hij is vrij dik en dit is natuurlijk fijn wanneer je erg droge lippen hebt. Hij maakt je lippen lekker zacht, onder andere door de bijenwas en shea-boter die erin zijn verwerkt!



Zoals je hierboven ziet is het niet zomaar een lippenbalsem, maar hij glanst prachtig als een lipgloss! Ideaal: je lippen zien er mooi uit en ze worden ook nog eens goed verzorgd! Ik ben fan van Eve's Kiss, jammer dat er niet nog meer versies zijn!

Eve's Kiss Silkening Lip Treatment van Rituals is verkrijgbaar bij Rituals winkels en kost €7,50. Dat vind ik niet duur voor een mooie verzorgende gloss!

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...