zondag 1 december 2013

Opgemaakt: November 2013

Ik vind het heel leuk om producten op te maken, want dan heb ik weer een excuus om nieuwe te kopen: wanneer het een fijn product was koop ik hem gewoon nog een keer, en anders kan ik op zoek naar een vervanger! Kijk mee naar mijn opgemaakte producten van november 2013.




Als eerste een bodybutter van Rituals! Met deze bodybutter begon ik mijn bodylotion challenge (lees er hier meer over!), en zoals je ziet is hij echt helemaal leeg. Wat houd ik van deze butters! Je doet er echt heel lang mee, en ze ruiken goddelijk! Gelukkig heb ik er nog een paar hihi! De bodybutters van Rituals kosten €15,- voor een pot van 200 ml. Lees mijn review hier.


Ik heb weer eens een haarproduct opgemaakt, namelijk een conditioner van Syoss. Ik moet eerlijk bekennen dat het mij niet zoveel uitmaakt welke shampoo en conditioner ik gebruik: ik zie meestal niet echt een verschil. Deze was gewoon fijn en maakte mijn haar lekker zacht. Hij kost ongeveer €3,50 voor een fles van 500 ml.


Ik maakte zelfs twee bodylotions op deze maand! Ik smeer dan ook trouw elke ochtend tegenwoordig. Deze is van Ralph Lauren, en hoorde bij het luchtje wat ik had. Dit luchtje heette 'Hot' en was echt mijn favoriete geur. Helaas ben ik hem nooit meer tegengekomen in de jaren nadat hij op was. De bodylotion had ik nooit veel gebruikt, en dus kon ik nu nog lekker genieten van de herinneringen aan deze geur!


Ik maak denk ik een paar keer per jaar de Photofinish Foundation van Catrice op. Ik vind hem erg mooi en fijn en het is gewoon mijn favoriete foundation! Hij kost ongeveer €6,50 voor 30 ml. Lees mijn review hier.


Mijn geliefde serum van L'Oréal is ook op, maar ik ben inmiddels al begonnen aan een nieuwe fles. Ik ben dol op dit spul en ik gebruik het iedere avond voordat ik ga slapen. Hij kost ongeveer €16,-. Lees mijn review hier. Dit was trouwens mijn allereerste artikel op mijn blog haha!


Ook mijn Vitamine E Face Mist van The Body Shop is weer op. Zodra ik weer bij The Body Shop ben haal ik een nieuwe! Ik gebruik dit spul elke dag nadat ik mijn make-up heb aangebracht, en het laat het er gewoon heel mooi uitzien, iets minder poederig. Lees mijn review hier.


Deze douchegel van Baratti maakte ik op. Ik kreeg hem voor mijn verjaardag dus ik heb geen idee hoeveel hij kostte. Ik geloof dat hij van de Douglas kwam! Ik vond hem erg lekker ruiken, naar bloemen!



Deze Essence concealer is nog niet echt op, maar zoals je ziet is het kwastje wel helemaal op. De haartjes zijn eraf en ik voel alleen nog maar het plastic wanneer ik mijn concealer aanbreng. Hij was wel heel fijn en goedkoop!

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van deze maand, ik vind het best aardig wat!

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...