donderdag 26 december 2013

Nieuwe make-up opbergmethode!

Hoi meiden, ik hoop dat jullie een fijne kerst hebben! Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe opbergmethode voor mijn make-up zien. Ik ben er zo blij mee!! Hij is ideaal voor de Malm kasten van Ikea, maar ik denk dat deze methode in vrijwel elke kast past. 


Het zijn namelijk bestekbakjes van de Xenos! Ze zijn verkrijgbaar in meerdere maten, waardoor je ze precies zo kan indelen dat je je hele lade vult, op de manier waarop jij wil!


De bakjes zijn mooi wit en strak, en kunnen aan elkaar vast geklikt worden met de haakjes aan de zijkanten. Ze zijn ongeveer 7 centimeter hoog. Sorry voor de slechte foto's trouwens, maar ik wilde die avond zo graag m'n make-up al inruimen dat ik maar bij slecht licht wat foto's van de lege bakjes heb gemaakt!


En zo zien ze er uit als je ze vult! De langwerpige bakjes zijn ideaal voor blushes en oogschaduw, maar ook perfect voor lipgloss en oogpotloodjes bijvoorbeeld! Ik heb alles erin kunnen krijgen in ieder geval! Ik vind het zo mooi en overzichtelijk zo! 



Helemaal aan de linkerkant heb ik de twee grootste bakken, voor mijn meeste ruimte-innemende soorten make-up. In de meest linkse bak heb ik al mijn gezichtverzorging, de grote bak ernaast is al mijn gezichtsmake-up. De langwerpige bak daarnaast is voor mijn blushes, en het kleine bakje ervoor voor mijn concealers. De bak daarnaast is voor poeder, highlighter en bronzer. Het kleine bakje daarvoor voor lippenbalsems. De bak daarnaast is voor al mijn mono-oogschaduws en die daarnaast voor al mijn oogschaduwbasissen en crème-oogschaduws. De bak daarboven is voor oogpotloden die niet in mijn laatjes op mijn kast passen, en de bak daarnaast is voor lipgloss. Het bakje daarboven is voor al mijn wenkbrauwspulletjes, en het laatste bakje is voor mijn oogschaduwpaletten. 

De bestekbakjes zijn te koop bij Xenos en kosten tussen de €1,- en €3,-. In totaal was ik voor al deze bakjes maar €15,- kwijt! 

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...