woensdag 25 december 2013

Miss Sporty Liquid Concealer

Vandaag heb ik nog een concealer-review voor jullie! Deze keer van Miss Sporty. Kijk met me mee!


De concealer is er in twee kleuren, ik heb 001 Light. De verpakking ziet er niet bijzonder mooi uit, maar is ook niet heel lelijk. Gewoon, prima. 


Je brengt de concealer aan met een sponsapplicator. Dit vind ik de fijnste manier van aanbrengen! Er zit gelijk genoeg product op om hem te gebruiken waar ik hem het liefste gebruik: onder mijn ogen.



De concealer is niet de meest dekkende concealer die er is, maar dat zijn de meeste vloeibare concealers gewoon niet. Donkere kringen onder je ogen verbergt hij in ieder geval prima. De reden dat ik de Liquid Concealer een stuk fijner vind dan de meeste andere soortgelijke concealers, is dat hij een gele ondertoon heeft. De meeste (budget) concealers hebben een roze ondertoon, en dat staat voor geen meter bij mijn meer gelige huid. Ook is hij heel mooi te blenden. Hij versmelt echt samen met je huid, waardoor je helemaal niet ziet dat je concealer draagt, maar er toch net even wat meer flawless uitziet! 

De Miss Sporty Liquid Concealer kost €2,99 en is te koop bij Etos en DA.

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...