zondag 8 december 2013

L'Oréal Color Riche Le Kajal Eye Pencil

Ik gebruik eigenlijk altijd vloeibare eyeliner als ik een lijntje boven mijn ogen wil. Vaak viel dit potloodje van L'Oréal me al op, maar door de prijs (10 euro), liet ik hem toch altijd liggen. Laatst had Kruidvat zijn 1+1 gratis-actie, en toen nam ik hem mee!


Het Le Kajal potlood viel bij mij op door de vorm van de punt. Mooi lang, dik en vooral héél zwart! Ik vind het er heel oosters uit zien, erg mooi!


Hierboven zie je goed dat het niet zomaar een oogpotlood is. Het is geen hard potloodje zoals we die wel kennen, maar een wat zachtere kajal (of kohl), en dan zwarter dan zwart! Vooral dat laatste zijn veel zwarte oogpotloodjes toch net niet.


Hierboven zie je precies wat ik bedoel. Dit is hoe een zwarte lijn eruit hoort te zien! Niet grijs of lichtzwart met vage randjes, maar gewoon strak en zwart. Het potloodje brengt heel fijn en romig aan, en is nog goed uit te blenden voor een wat zachter effect nadat je hem hebt aangebracht. Ook blijft hij erg goed zitten!

Zoals je wel merkt ben ik erg enthousiast over dit potlood. Achteraf gezien had ik de volle pond er ook wel voor over gehad, maar korting is natuurlijk nooit vervelend haha.

L'Oréal Color Riche Le Kajal Eye Pencil is te koop bij diverse drogisterijen en parfumerieen en kost €9,99.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...