maandag 2 december 2013

Ik ben genomineerd voor een Liebster Award!

Door lieve Kato van 101BeautyKisses ben ik genomineerd voor een Liebster Award! Wat leuk en wat lief! Ik had deze award al wel vaker langs zien komen op andere blogs, maar wist eigenlijk niet zo goed wat het inhield. Na wat onderzoek kwam ik erachter: het is een soort aanmoediging en manier om nieuwe bloggers (onder de 200 volgers) in het zonnetje te zetten. Zo leuk! Ik voel me vereerd! Het is de bedoeling dat ik de 11 vragen die Kato voor mij heeft verzonnen beantwoord, en vervolgens zelf 11 nieuwe vragen verzin voor 11 andere bloggers die ik dan weer nomineer.


Hier komen de vragen voor mij!
1. Wanneer en waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben begonnen met bloggen omdat ik al járen superveel beautyblogs lees en ook dol ben op alles wat met make-up en haar te maken heeft. Mensen in mijn omgeving werden wel eens gek van mij als ik weer vanalles wilde vertellen over hoe mooi mijn nieuwe oogschaduw wel niet was ("Kijk dan! Kijk hij glanst!"), en ik kon het zelf ook niet echt bij iemand kwijt die mijn liefde zo deelde. Daarom besloot ik het voortaan online te doen met allerlei meiden die ook zo gek zijn op make-up als ik!

2. Waar zie je jezelf over 3 jaar (privé en met het bloggen)?
Over drie jaar wil ik klaar zijn met mijn studie (als het goed is ben ik dat volgend jaar al) en hoop ik al een leuke baan gevonden te hebben. Ik zie het ook wel zitten om tegen die tijd met mijn vriend samen te wonen! Wat betreft mijn blog hoop ik dat ik het heel lang vol kan houden, en dat mijn blog steeds bekender wordt. Dat zou ik wel heel gaaf vinden!

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik vind het heel leuk dat ik ook daadwerkelijk comments krijg op mijn artikelen, ik heb echt het gevoel dat ik een soort band krijg met die meiden af en toe! En natuurlijk mijn liefde voor make-up delen :).

4. Heb je minder leuke dingen meegemaakt door het bloggen?
Nee, helemaal niet gelukkig!

5. Wie is je voorbeeld op gebied van bloggen?
Mascha van Beautygloss was de allereerste blog die ik volgde, dus zij heeft een speciaal plekje in mijn hart. Ook Martine en Willemijn van LiveLifeGorgeous vind ik erg leuk en Vera van VeraCamilla!

6. Wie is je celebrity crush?
Oei, dit vind ik moeilijk! Ik heb niet echt een celebrity crush, maar ik vind een aantal acteurs wel erg leuk om naar te kijken haha. Ik vond vroeger Wenthworth Miller erg sexy en nu vind ik Loki van de Avengers films wel wat hebben haha! Oja en vroeger was ik stapelverliefd op Usher!

7. Wat is je favoriete beautyproduct?
Blush staat met stip op nummer 1, maar lippenstift komt daar heel snel achteraan.

8. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt dankzij het bloggen?
Ik blog nog niet heel lang dus ik heb nog niet zoveel meegemaakt, maar ik vind het zo leuk om al die lieve en positieve comments te lezen!

9. Welke blogger zou je wel eens willen ontmoeten?
Geen blogger, maar beautyvlogger Nicole Guerriero zou ik heel graag willen ontmoeten. Klik hier voor mijn artikel over haar.

10. Hoe ziet een perfecte dag er voor jou uit?
Mijn perfecte dag begint niet al te vroeg, rond een uur of 9. Dan wil ik wakker worden met mijn vriend en ontbijten met mijn familie. Vervolgens wil ik naar een stad om lekker rond te lopen en te winkelen, en ga ik vervolgens uit eten. Daarna nog even een filmpje ofzo met vriendinnen en dan niet al te laat naar bed, want ik heb mijn slaap erg hard nodig! Haha!

11. Wat is je beautygeheim?
Ik smeer elke ochtend en avond trouw mijn dag- en nachtcreme, en ik haal ALTIJD mijn make-up eraf voordat ik ga slapen!

Zo, nu moet ik zelf 11 vragen verzinnen. Best moeilijk want ik vind bovenstaande vragen zelf ook erg leuk!
1. Wat is je favoriete make-up merk?
2. Maak je jezelf elke dag helemaal op (inclusief ooglook en foundation), of doe je dit alleen voor bepaalde gelegenheden of als je er zin in hebt?
3. Hoe lang ben je 's ochtends bezig met je make-up, haar en aankleden?
4. Zou je ooit full-time willen gaan bloggen?
5. Hoe lang blog je al?
6. Weten je ouders/familie/vrienden dat je blogt?
7. Koop je wel eens dingen speciaal voor je blog?
8. Welk product zou je absoluut niet kunnen missen in je stash?
9. Hoe groot is je stash?
10. Vanaf welke leeftijd begon je make-up te dragen?
11. Hoeveel blogs volg je ongeveer?

Deze blogs nomineer ik:
http://www.ceetje.nl
http://101beautykisses.weebly.com
http://dedotties.blogspot.be

Uhm oeps, verder volg ik geen blogs met minder volgers dan 200. Nou, dan blijft het voorlopig even hierbij!

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...