zaterdag 7 december 2013

Hema Blending Kwast

Ik heb een poederkwast van de Hema, maar die vind ik niet echt fijn: hij is iets te stug. Een andere kwast van de Hema vind ik wel heel fijn, namelijk een oogschaduwkwast! Helaas heeft de Hema geen namen of nummers bij hun kwasten, maar hij is vrij goed te herkennen tussen de andere oogschaduwkwasten.


En zo ziet 'ie eruit. Een mooie matzwarte steel met het Hema-logo, en een lekkere grote en fluffy kwast.  


De haren staan vrij ver uit elkaar en zijn lang en zacht. Heel zacht zelfs! Hij is dan ook gemaakt van echt haar. Ideaal om mee te blenden of kleuren heel subtiel aan te brengen dus! Ik gebruik hem dan ook het meest om kleuren te blenden en om een highlighter lichtjes aan te brengen, of om juist een donkere kleur in mijn crease wat subtieler aan te brengen. 

In de schappen van Essence en Catrice - beide lekker goedkoop en kwalitatief best goede kwasten - is helaas geen kwast te vinden om mee te blenden. Die van de Hema is dan ook de enige goedkope blending kwast die ik ken, die je gewoon in de winkel kan kopen! 

De Hema blending kwast is te koop bij de Hema en kost slechts €2,50!

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Ik heb m ook en gebruik m ook vaak voor highlighten :) Goede prijs/ kwaliteit verhouding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me fijn ! Hijs ook heel goedkoop .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben net opzoek naar een blending kwast, ga zeker eens langs gaan bij Hema!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...