dinsdag 31 december 2013

Favorieten van 2013

Ik ben best trouw aan producten als ik ze fijn vind. Daarom verander ik ook niet van vaak favorieten en dus schrijf ik er niet veel over. Het leek me leuk om zo, aan het eind van het jaar, eens te laten weten op welke producten ik echt heel erg dol ben en die ik dan ook bijna dagelijks gebruik! 



Als eerste mijn favoriete luchtje van dit jaar: Chopard Wish. De flacon die je hier ziet is die van 30 ml en is bijna op. Inmiddels heb ik een nieuwe gekregen van 75 ml, lees mijn review hier!


Eyeliner vind ik best moeilijk om mooi aan te brengen, maar deze van Miss Sporty vind ik heel erg fijn. Het is de Studio Lash Eye Liner in de kleur Chocolate Brown. Hij is dus donkerbruin. Dit vind ik mooier voor een alledaagse look! Lees mijn review hier.


Mijn absolute favoriet qua huidverzorging is het Skin Perfection Serum van L'Oréal. Ik gebruik deze elke avond voordat ik ga slapen en hij maakt mijn huid heerlijk zacht! Dit is inmiddels al mijn tweede fles en ook die is al op de helft! Lees mijn review hier. Dit was trouwens mijn eerste artikel haha!


Ik gebruik heel veel verschillende kleuren en soorten lippenstift, maar deze van Yves Saint Laurent heeft toch wel mijn hart gestolen. Het is een Rouge Volputé in de kleur Nude Beige. Ik vind hem perfect voor bij elke look en ik draag hem dan ook heel veel. Lees mijn review hier.


Deze mascara gebruik ik nog niet heel lang, maar de mini ervan heb ik al helemaal opgemaakt: Shock van Collistar. Hij is gewoon erg fijn! Lees mijn review hier.



Dit oogschaduwpalette van NYX in Bohemian Rapsody is helemaal niet nieuw, maar gebruik ik wel heel vaak en hoort daarom absoluut in dit rijtje thuis. Hij komt vaak van pas bij natuurlijke ooglooks, maar de zwarte kleur is ook heel erg fijn. Lees hier mijn review.


Lippenbalsem gebruik ik de hele dag door, maar vooral 's ochtends als ik wakker word en voordat ik mijn make-up ga doen. Deze van Purol is heel erg fijn, lekker vet, en ik doe er al heel lang mee. 



Ook bij blushes vind ik het erg moeilijk om een favoriet te kiezen, maar deze van MAC moet toch even genoemd worden. Het was mijn eerste MAC product, en mijn eerste MAC blush en ik heb hem dit jaar ontzettend veel gebruikt. De laatste tijd was ik hem een beetje vergeten maar hij blijft prachtig en heel fijn om te gebruiken. Lees mijn review hier.


Onder de douche gebruik ik al een half jaar deze scrub voor je gezicht van Garnier. Hij ruikt heerlijk, scrubt lichtjes en is lekker verfrissend. Ook heb ik echt het idee dat hij mijn huid enorm verbeterd! Ik ben inmiddels begonnen aan mijn tweede tube. Lees hier mijn review!


En dan nu een favoriet voor in bad: een masker! Deze van Formula 10.0.6, Pores Be Pure, is een kleimasker en reinigt mijn huid voor mijn gevoel zo goed! Ik gebruik hem ongeveer één keer per week als ik in bad ga, en ik vind hem heel erg fijn. Ik doe er al meer dan drie maanden mee en hij is nog steeds niet leeg! Lees mijn review hier.


Toen ik begin dit jaar bij de Beautyglossparty was kreeg ik deze mousse van Andrélon mee naar huis in de goodiebag. Hij is van de Pink Collection die toen net nieuw was, en hij zorgt voor volume in je haar. Dat doet hij gewoon erg goed en ik gebruik hem eigenlijk altijd als ik mijn haar los wil dragen! 


Als laatste een product wat ik bijna was vergeten: de Moisturising dagcrème van Kruidvat. Dit is mijn tweede tube, en ik gebruik hem sinds een half jaar elke dag. Het is een lekkere basic crème die je huid goed gehydrateerd houdt. Helaas is hij bijna leeg. Lees mijn review hier.

En dat waren ze! Mijn favorieten van het jaar 2013. Ik hoop dat jullie vanavond met veel liefde, vriendschap en geluk het nieuwe jaar in knallen! En doe voorzichtig!! Haha! Gelukkig nieuwjaar alvast!

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Ik snap wel dat dit je favorieten zijn! Ik ben wel benieuwd geworden naar dat gezichtsmasker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie favorieten heb je! Fijne jaarwisseling xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...