donderdag 19 december 2013

Eye Of The Day: Pure Love

Vandaag heb ik weer een ooglook voor jullie, die vooral draait om een lekker budget product: Essence pigmenten.

 



Voor deze look begon ik met een goed plakkerige oogschaduwbasis, aangezien ik met los poeder zou gaan werken. Ik gebruikte Prime and Fine van Catrice (lees mijn review hier). Vervolgens bracht ik een Essence Pigment over mijn hele ooglid aan, in de kleur Pure Love. Dit is een mooie, intens glanzende lichtroze kleur, lees mijn review hier. In mijn crease gebruikte ik het middelste kleurtje van boven van mijn NYX Nude on Nude Natural Look Kit (lees mijn review hier). Dit is een lichte bruine kleur. In mijn buitenste ooglook bracht ik een iets donkerdere bruine kleur aan, namelijk Temptation van Laura Mercier. Dit geheel heb ik goed geblend. Mijn wenkbrauwen gaf ik wat meer nadruk met de Etos Brow Highlighter (lees mijn review hier). Verder tekende ik ze bij met een wenkbrauwpotloodje van Catrice en ik gebruike de wenkbrauwgel van Hema. Als laatste gebruikte ik als mascara de Catrice Glamour Doll. Lees mijn review daarvan hier.

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...