maandag 9 december 2013

Eye Of The Day: Pink Plum

Vandaag weer een ooglook! Ik hoop dat jullie het leuk vinden om dit soort artikelen te lezen, ik vind het namelijk erg leuk om mijn creaties met jullie te delen haha. Kijk mee!




Voor deze look begon in met mijn nieuwe Essence I <3 Stage oogschaduwbasis over mijn hele ooglid. Daarna gebruikte ik de middelste kleur van de bovenste rij, en de meest rechtse kleur van de onderste rij door elkaar van mijn NYX Nude On Nude palette (klik hier voor mijn review) over mijn hele ooglid. In de crease gebruikte ik Catrice Plum Up The Jam. Toen heb ik wat van de knalroze oogschaduw (zonder naam) van Flormar (klik hier voor mijn review) heel lichtjes gebruikt in mijn binnenste ooghoek en dit heb ik wat naar binnen toe geblend. Tot slot heb ik met een lichtroze oogschaduw van essence het midden van mijn ooglid wat lichter gemaakt. Als eyeliner gebruikte ik weer mijn donkerbruine Miss Sporty liquid eyeliner (klik hier voor mijn review) en voor mijn wenkbrauwen een potlood van Catrice en gel van de Hema. De mascara die ik gebruikte was Glamour Doll van Catrice. 

In het echt vind ik de look wat koeler dan hier op de foto en zijn de verschillende kleuren iets beter te zien. Het lukte me niet om dit op de foto te krijgen helaas!

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...