dinsdag 24 december 2013

Collistar Mascara Shock

Zoals jullie misschien gelezen hebben, heb ik een tijdje de mini-versie van Collistars Shock Mascara gebruikt. Deze begon op te raken, en met de 40%-actie van Ici Paris besloot ik om voor de full-size te gaan. Vandaag vertel ik jullie wat ik ervan vind!



De huls van de mascara ziet er prachtig uit! Mooi zilver met een gouden accent. Ik vind hem er erg chique uit zien! 

De mascara belooft een sensuele krul en extra volume. Dit is wat Collistar er over zegt: "Maak kennis met Mascara Shock, het resultaat van onderzoek door Collistar, waarbij het exclusieve Lash Curl Complex (een complex vol natuurlijke wassen en filmvormende harsen) is gecombineerd met het ongelooflijke krullende vermogen van een speciaal gevormd borsteltje dat werkt als een wimperkruller en zorgt dat je al na één laagje lange wimpers met een mooie krul hebt. Voor mooie lange wimpers met krul, intense krul en extreem volume. Voor lange en volle wimpers, met een borsteltje dat de natuurlijke vorm van de wimpers volgt. Het Lash Curl Complex omvat natuurlijke hars die de lengte en het volume van de wimpers benadrukt en de krul intenser maakt. Tenslotte zorgt de toevoeging van pathenol voor het versterken van de wimpers, terwijl keratine de glans van de wimpers herstelt." Klinkt erg goed he?!


Het borsteltje is gemaakt van veel kleine haartjes, en loopt een beetje als een halve maan. Hij werkt heel erg fijn en zorgt voor volume en goed gesepareerde wimpers. In het begin, wanneer er nog erg veel mascara op het borsteltje meekomt, kan hij wel een beetje klonteren. 



Hierboven heb ik twee laagjes mascara op. Zoals je ziet zijn mijn wimpers hier een klein beetje klonterig aan de bovenkant, maar ik gebruik deze full-size dan ook pas een week. Door de mini weet ik dat de mascara echt geweldig werkt, maar het resultaat van hierboven vind ik ook niet slecht! Mijn wimpers zijn lang, gekruld en vol! Kortom: ik ben ontzettend tevreden met deze mascara van Collistar. Je kunt hem hierhier en hier in actie zien.


Normaal gesproken krijg je bij de mascara een oogpotlood van Collistar, maar wanneer je hem nu koopt krijg je ook dit supermooie make-up tasje erbij van Piquadro! Het oogpotlood lijkt me ook erg goed, ik heb hem nog niet gebruikt maar de swatch is heel veelbelovend! 

Collistar Mascara Shock kost €24,95 en is te koop bij parfumeriën en luxere drogisterijen. 

2 opmerkingen:

  1. Hee, wat een leuke blog heb je! Je schrijft ook over allemaal leuke producten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...