maandag 30 december 2013

Collistar Design Eye Pencil

Bij mijn geliefde Collistar Shock mascara kreeg ik een tasje maar ook nog eens een oogpotlood! Deze kan je ook los kopen, en dus laat ik hem vandaag aan jullie zien!



Het potlood ziet er heel chique uit door het zwart met goud, en is heel lang!! Ik denk wel 5 centimeter langer dan een gemiddeld oogpotloodje! 


Het potlood is eigenlijk heel basic: een normaal potlood zoals je die eigenlijk ook bij de goedkopere merken kan vinden. Collistar beloofd echter dat het Design Eye Pencil zorgt voor een intense kleur, een strak lijntje en een hoge definitie. 


En deze beloftes komt hij na! Het potlood voelt ontzettend zacht aan en is daarom ook lekker zwart zonder onderbroken te worden. Hij is hierdoor ook heel fijn voor op je waterlijn, of om te smudgen. Doordat je hem gewoon kan slijpen kun je het puntje zo scherp maken als je wil en er best precies mee tekenen, voor zover (ik) dat met een potlood kan. 


Hierboven heb ik het Design Eye Pencil gebruikt langs mijn wimperrand, en ik heb hem een beetje 'gesmudged' naar buiten toe. Je kunt hier goed ziet hoe zwart hij is, en hoe mooi hij er op je oog uitziet!

Het potlood is verkrijgbaar in nog zes andere kleuren. Ik denk dat ik hem ook nog in het donkerbruin ga halen, want zo'n kleur oogpotlood mis ik nog!

Het Design Eye Pencil van Collistar is onder andere te koop bij Douglas en Ici Paris en kost €15,50. Voor zo'n fijn en lang (!) oogpotlood vind ik dat niet heel duur. 

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie look! Het potlood doet zo te zien ook goed zijn werk. Fijne jaarwisseling. x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...