zondag 29 december 2013

Chopard Wish Eau De Parfum

Mijn flacon van het heeeerlijke luchtje Wish van Chopard was bijna op, en gelukkig had de kerstman ook dit door! Ik kreeg dus de grote versie van mijn favoriete parfum van dit jaar. Ik vond het tijd om hem eens aan jullie te laten zien!


Aan de buitenkant is Wish niet heel bijzonder. De verpakking is simpel, maar wel mooi luxe.


De flacon daarentegen is PRACHTIG! Ik kan met recht zeggen dat dit de mooiste parfumfles is die ik ooit heb gezien. Zoals je ziet is het de vorm van een diamant. Ik werd gek toen ik deze grote versie zag (deze is 75 ml, mijn oude was 30 ml): ik heb nu twee prachtige diamanten op mijn kast liggen haha! 


Het belangrijkste in natuurlijk de geur zelf. Ik zou hem beschrijven als zoet en warm, maar aangezien dat niet zoveel zegt en ik totaal geen verstand heb van noten van parfum heb ik hier de volledige beschrijving voor jullie:

"Chopard Wish is een lekkere, elegante en zachte geur. De geurcompositie bestaat uit kenmerken van oosters hout, kokos, karamel, vanille, patchoeli, sandelhout, jasmijn, zwarte bes en aardbei. Deze intense kenmerken zorgen voor een frisse, sensuele en orientaalse geur. Chopard Wish is een ware droom die tot leven wordt gewekt tijdens het dragen van de geur. Sensueel en verlokkelijk."


Nu snap ik dat jullie iets hebben van: ja leuk, maar nu weet ik nog niks. Maar echt: ga hem ruiken! Als je van warme en wat zwaardere luchtjes houd, is dit echt een topper. En kom op: kokos, karamel, vanille, aardbei?! Dat klinkt te goed om niet te proberen toch!

Chopard Wish kost rond de €65 euro voor 75 ml, maar is nu bijna overal in de aanbieding voor meer van de helft van de prijs!

Liefs, Jitske

1 opmerking:

  1. Dit lijkt me een heel lekker pafum! Leuke blog heb je. X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...