woensdag 11 december 2013

Chanel Rouge Allure 114 Précieuse

Aanbiedingen van Ici Paris kan ik bijna nooit aan me voorbij laten gaan. Zo ook die van 40% korting op alle lipgloss en lippenstift niet. Ik ging voor een YSL Rouge Volupte, en kwam terug met Rose Culte, en deze prachtige lippenstift van Chanel!



Chanel heeft een beetje mijn hart gestolen sinds ik een maand geleden mijn eerste product kocht. Op mijn verlanglijstje stond een Rouge Allure lippenstift, vooral om die leuke klikhuls. De verpakking ziet er zoals altijd prachtig luxe uit; goud met zwart. Een prachtige combinatie. En dan die naam! Précieuse! Klinkt erg chique, maar ik denk vooral steeds "my precious!" (ik weet het, erg fout).



En dan de huls zelf. Strak en zwart, met heel subtiel het Chanel logo. Maar als je dan op dat logo drukt schiet er iets heel moois naar boven!


Namelijk, de lippenstift zelf! Die lijkt erg klein vergeleken met de huls, maar dit is wel logisch, anders past het kliksysteem natuurlijk niet in de huls. Ik vind de klik zo leuk! Het is gewoon erg decadent om in het openbaar even je Chanel lippenstift omhoog te klikken, haha!


Ook niet onbelangrijk: de lippenstift zelf. Ook hier staat nog eens 'Chanel' ingeprint. Ik vind dit soort details in lippenstift erg mooi. Ik ging voor een neutrale kleur, zodat ik hem lekker vaak kon gebruiken. Zoals je ziet zitten er héél subtiel hele kleine glittertjes in, maar die zijn bijna niet terug te zien. Ze zorgen wel voor een mooie glans. 



De kleur zou ik omschrijven als nude met een perziken ondertoon. Zoals je ziet is de lippenstift niet heel erg dekkend, maar dit maakt het wel heel makkelijk om hem even snel zonder spiegeltje aan te brengen. Toch is hij goed te zien, vooral omdat hij je lippen van een mooie glans voorziet, en een tintje perzik. De lippenstift voelt erg fijn aan op je lippen, bijna als een lippenbalsem. Kortom: ik ben erg blij met mijn Precious Rouge Allure!

Rouge Allure lippenstiften van Chanel kosten €32,- en zijn onder andere te koop bij Ici Paris XL en Douglas. 

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Hahaha my precious... Wat een prachtige lipstick zeg. Ik heb zelf een mooie Sisley gehaald tijdens de actie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...