zaterdag 14 december 2013

Catrice Glamour Doll Volume Mascara

Wat betreft mascara blijf ik vaak bij dezelfde hangen: wanneer ik een fijne gevonden heb, blijf ik die kopen. Ik heb er dan ook niet veel, want ik gebruik er meestal toch maar één. De laatste tijd was ik niet erg tevreden meer over mijn oude mascara, en dus ging ik op zoek naar een nieuwe. Ik kwam thuis met de Glamout Doll Volume Mascara van Catrice. Ik kan alvast verklappen dat ik hem erg fijn vind!



Volume is eigenlijk het belangrijkste wat ik van een mascara wil. Volume en geen klontjes natuurlijk. Ik ben groot fan van plastic mascaraborsteltjes en ook deze van Catrice heeft er zo een. Maar de plastic stukjes zijn zo dun, dat het eigenlijk net haartjes zijn! Het beste van twee werelden laten we maar zeggen. Zo kijkend naar het borsteltje had ik al het gevoel dat deze mascara mijn wimpers mooi zou separeren en niet voor klontjes zou zorgen. En dat doet hij inderdaad! Ik zal je hieronder laten zien wat voor effect de mascara heeft.


Dit zijn mijn wimpers zonder mascara of iets gedaan te hebben.


Hier heb ik mijn wimpers gekruld met een wimperkrultang. Dit doe ik altijd, ik houd hem zo'n 10 seconden vast.


Hier heb ik één laagje Glamour Doll mascara op. Ziet er al goed uit he?! Mijn wimpers zijn mooi gescheiden en bovendien hebben ze al heel veel volume en iets meer lengte. 


Ik doe altijd nog een tweede laagje op nadat ik mijn andere oog gedaan heb, en dan als laatste met het laatste restje mascara op het borsteltje mijn onderste wimpers. Zoals je ziet klontert de mascara totaal niet en zorgt hij voor heel veel volume! Ik vind hem echt ontzettend fijn!

Het enige nadeel is dat er af en toe een minuscuul kloddertje mascara ineens weg 'springt' en op mijn wang terecht komt. Ik weet niet of het door het borsteltje komt of doordat ik soms iets te enthousiast mijn mascara aanbreng, maar dit kan behoorlijk vervelend zijn als je net je blush en highlighter hebt aangebracht. Gelukkig gebeurt het niet vaak en is het echt maar een klein stipje. Ik ben dol op deze mascara!

De Glamour Doll Volume Mascara van Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister en kost slechts €3,99.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...