dinsdag 10 december 2013

Benefit Rockateur Blush

Vandaag laat ik jullie mijn allereerste Benefit product zien, namelijk de Rockateur blush! Ik wilde al tijden een blush van Benefit, alleen al omdat ik de verpakking er zo leuk uit vind zien! Ik ging langs bij de Benefit counter in de Douglas, werd opgemaakt, en nam deze beauty met me mee!



Het doosje is gemaakt van karton en ziet er heel vrolijk uit met de gouden slangenprint en roze met zwarte kant. Ook de naam 'Famously Provocative Cheek Powder' vind ik erg gaaf, het is weer eens wat anders dan 'blush'! Ik ben alleen wel bang dat de verpakking snel lelijk of vies wordt. 


En dit zie je als je hem open maakt! In de deksel zit een spiegeltje en er zit een kwalitatief erg goed en lekker zacht kwastje bij. De verpakking opent en sluit trouwens heel stevig, hij klapt niet zomaar open!



De blush zelf ziet er prachtig uit. Het printje en het woord 'rock' vind ik een erg leuke toevoeging. De glans die je ziet is alleen wel een overspray, en is na één keer gebruiken weg. De kleur zoals rond 'rock' is hoe de blush er onder de overspray uitziet. 


Hier zie je beter hoe de blush is zonder overspray. Ook nog met een subtiel glansje, ik vind hem erg mooi! De kleur is neutraal, ik zou hem oudroze noemen. Door de lichte glans heeft hij toch iets bijzonders. Hij ruikt trouwens ook erg lekker, een beetje zoet!



Ik vond het moeilijk om de glans op de foto te krijgen, omdat hij gewoon heel subtiel is. Maar wanneer er licht op je wangen schijnt, is hij wel degelijk te zien. Zoals je ziet is de blush zelf ook niet heel aanwezig, maar dat vind ik juist ideaal! Rockateur past hierdoor bij vrijwel elke look! De glans is trouwens eerder zilver dan goud. Ook dat vind ik mooi, aangezien veel blushes een gouden glitter of glans bevatten. Deze blush is daardoor ook geschikt bij de wat koelere looks. 

Hier nog even een crappy foto gemaakt met mijn iPhone, waar je de kleur wat beter ziet

Benefits Rockateur is onder andere te koop bij de Douglas en kost €33,-. Dit is absoluut niet goedkoop voor een blush. Sterker nog, het is de duurste blush die ik in mijn bezit heb! Toch vind ik hem het waard, omdat ik hem gewoon erg mooi vind, het mijn eerste Benefit product is, en omdat de verpakking zo leuk  is!

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Wat een apart doosje. De blush is zo mooi van kleur als je hem op hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'em ook, ben er verzot op! Toch staat 'ie net een tikkeltje mooier bij jouw huidtint, ik ben net iets te geel geloof ik.. meh.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...