zaterdag 28 december 2013

Benefit Girl Meets Pearl

De kerstman heeft me de afgelopen maand goed in de gaten gehouden toen ik stond te kwijlen bij de Benefit counter. Onder de boom lag dit prachtige paarse doosje, kijk met me mee naar deze prachtige highlighter van Benefit!



Girl Meets Pearl (wat een geweldige naam trouwens) is een goud-roze 'liquid pearl for face', oftewel: vloeibare parels voor je gezicht. Dat klinkt toch geweldig! 


Verpakkingen van Benefit vind ik altijd superleuk. Zo ook die van Girl Meets Pearl. Het doosje is al een feestje om naar te kijken, maar het product zelf is nog veel mooier: een lichtpaarse, glanzende 'tube' (ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen; koker?) met een plaatje van San Francisco in de nacht. Maargoed, het gaat natuurlijk om de inhoud! Benefit belooft een 'dewy glow' door lichtreflecterende pigmenten, en Girl Meets Pearl zo ook nog eens je huid verzachten door de toevoeging van kamille en frambozen. Het product ruikt trouwens ook naar frambozen: heerlijk!



Wanneer je de dop eraf haalt kom je nog een dop tegen. Wanneer je die er dan afhaalt kan je aan de slag! Het is de bedoeling dat je de vloeibare parels omhoog draait met de onderkant. Als je Girl Meets Pearl voor het eerst gaat gebruiken moet je dus even een beginnetje maken, oftewel best vaak draaien. Dit duurt lang. Ik was al gewaarschuwd en ik ben inderdaad een volle minuut bezig geweest met draaien tot er wat boven kwam. Maar dan heb je ook wat!


Uiteindelijk komt dit er dan uit! Ik vind het systeem heel leuk en handig. Je kunt het product goed doseren en met bovenstaande hoeveelheid heb je genoeg voor je jukbeenderen en nog een beetje over voor bijvoorbeeld onder je wenkbrauwen. Overigens hoef je als je hem eenmaal omhoog hebt gedraaid, hem de volgende keer maar een slag te draaien om product naar boven te krijgen. 



De bovenste foto is zonder flits, en die daar onder met. Ik vind dit er al zo mooi uitzien! Zoals je goed kunt zien op de onderste foto is Girl Meets Pearl inderdaad roze met gouden glittertjes. Die glittertjes zijn héél klein, en zorgen voor een mooie gloed, niet voor grove glitters op je gezicht.



Hierboven weer dezelfde volgorde: zonder en met flits. Eenmaal uitgesmeerd of gedept is Girl Meets Pearl heel subtiel aanwezig en zie je eigenlijk niks meer terug van het roze. Je ziet de glitters ook alleen wanneer het licht erop valt. Dit vind ik juist mooi: zo word je nooit een wandelende discobal!


Bovenstaande foto is zonder flits gemaakt en geeft een goed beeld van hoe Girl Meets Pearl het grootste deel van de tijd eruit ziet: subtiel aanwezig. De geweldige glans wanneer er een lichtstraal op schijnt heb ik niet op foto kunnen krijgen, maar geloof me: het is prachtig! 

Benefit Girl Meets Pearl is te koop bij Douglas en kost €31,- voor 12 ml. Best prijzig, maar dan heb je wel een heel mooi product waar je zeker weten heel lang mee doet. Overigens zit Girl Meets Pearl ook als mini in sommige kits van Benefit!

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...