donderdag 5 december 2013

Barry M Textured Nail Effect Countess

Nadat ik een tijd terug foto's en swatches zag van de Textured Nail Effect nagellakjes van Barry M, wist ik meteen: Countess wil ik hebben. Toevallig moest ik die middag naar River Island, en daar stond hij in het schap bij de kassa! Ik heb hem dus meteen maar meegenomen!


Zoals je al in het potje ziet, zit de lak vól met allerlei kleuren glitter. Het is dus de perfecte lak voor mij haha! De kleur is heel donker paarsig, en de glitters die het meest opvallen zijn roze, goud en rood. De bedoeling is dat de textuur een soort zand effect, door de grove glitters. 



Hierboven kun je die textuur goed zien. Dit zijn twee laagjes, dan dekt hij perfect! Je moet ervan houden, dat getextureerde en matte. Persoonlijk vind ik een glad, glanzend lakje met glitters mooier, maar dit is wel eens gaaf voor de verandering! Bovendien kan je hem alsnog glad maken met een goed opvullende topcoat. 

Ik ben erg blij met mijn (eerste!) Barry M nagellakje. Ik vind de kleur heel erg mooi, van glitters heb ik nooit genoeg en het effect is weer eens wat anders dan normaal!

Barry M nagellak is te koop bij diverse webshops en bij de River Island, en kosten rond de €5,-.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...