zondag 15 december 2013

100e artikel! Win-actie: Sleek i-Divine Original Palette

Hoi lieve lezers! Vandaag verschijnt mijn 100e artikel op Glowverdose, en ik vond dat dit gevierd moest worden! Daarom heb ik dus mijn eerste win-actie voor jullie op touw gezet!


Je kunt namelijk één van mijn meest geliefde oogschaduwpalettes winnen: het Original Palette van Sleek! Ik schreef er een van mijn eerste artikelen over (lees hem hier) en het leek me dan ook leuk om deze aan één van jullie weg te geven. Scroll gauw verder om dit prachtige palette nog eens te bekijken en om te lezen wat je moet doen!




Het palette bevat twaalf prachtige kleuren oogschaduw, die op één na allemaal een glans of een glitter hebben. Perfect voor Glowverdose dus! Je kunt er echt alle kanten mee op en ik vind dat het een musthave is voor iedere make-up liefhebber.

Wat moet je doen om dit palette te kunnen winnen:
  • Volg mij via Bloglovin'
  • Like deze post op Bloglovin'
  • Laat in de comments weten dat je meedoet, een e-mail adres erbij zou handig zijn, maar als je die liever niet publiceert zal je de bekendmaking van de winnaar in de gaten moeten houden!


Op 1 januari zal ik bekend maken wie dit prachtige palette heeft gewonnen! Ik kies hiervoor random iemand uit! Veel succes iedereen!

Heel veel liefs, Jitske

24 opmerkingen:

  1. Oh wauw je 100ste artikel alweer! Gefeliciteerd Jitske :) Ik ben gek op Sleek en heb al twee palettes, maar deze nog niet dus ik doe graag mee. Mijn email is ceetje.nl@hotmail.com X Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee! Leuke actie! Je 100e artikel alweer, dat gaat snel! Op naar de 1000! Liefs Muriel (murielx@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw!! echt super leuk!! Ik follow je op bloglovin en heb het bericht geliked! mijn e-mail adres is beautybloglaura@hotmail.com.

    Super proficiat met je 100ste artikel trouwens! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Ik doe zeker mee met de winactie, ik zou zo graag iets van Sleek hebben! Mijn email is info@lovingbeauty.nl.
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. volgde je al en heb 't geliked ! Leuke winactie !
    vanesrawr@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk!
    Ik volg je op Bloglovin' en heb ook het artikel geliked.
    naomifidder@hotmail.com
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke win actie! Het is echt een mooi palette! Ik volgde je al op Bloglovin en heb het bericht geliked! Mijn mail is lotje_j@live.nl X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee! Ik volg je op Bloglovin en ben de 8e liker. Dit is mijn email: hermans_amy@hotmail.com.

    Oh en gefeliciteerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke actie, ik doe mee. Ik zet mijn email hier niet neer maar hou je site scherp in de gaten hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil zo'n pallet al zo lang hebben! Ik doe mee!

    Mijn mail is contact@mimes.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I like! Ik doe mee! <3
    Liefs,
    Amerens (amerensjansma@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik doe mee!!!!! super al weer je 100 artikel op naar de 200. nog veel plezier met bloggen liefs marieke (mariekebruins@hotmail.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt leuk, ik heb altijd al een sleek palet willen hebben! Ik doe graag mee en volg je op bloglovin, wel met een ander mailadres maar ik heb liever niet dat dat mailadres ´vrij´ op internet staat. Ehlana ´apenstaartje´ tiscali.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super je 100 artikel weer, ik doe heel graag mee met de winactie, wil al zolang een sleek product.
    loubnaloubna1@live.nl
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leukleuk! Ik doe mee (:
    Ik volg je & heb de post geliked ♥

    xoxo, Jolijn.
    Jolijndoelman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow 100 artikelen alweer, gefeliciteerd!
    Ik doe zeker mee met de winactie, wat een prachtig palette! leuk ook dat je iets weggeeft wat niet makkelijk te krijgen is!
    Ik volg je en heb geliked.
    xx

    ps. mijn email is suus_1996 'apenstaartje' hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee. Ik volg je op bloglovin en heb geliked!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit wil ik wel winnen! Ik doe mee!!!! 101beautykisses@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke winactie, ik doe mee! Ik volg je nu op bloglovin' en ik like dit bericht. Mijn email: picture-esmee@live.nl x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe ook graag mee met de winactie! Ik volg je op bloglovin en heb het artikel ook geliked :) mijn e-mailadres is: mirte4glowverdose@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jipie een winactie, ik doe mee :)! Voor 2014 wens ik je alvast een schitterend jaar met veel nieuwe lezers!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Juist op tijd :)! Ik doe ook mee! Ik volgde je sinds kort al op bloglovin, leuk dat je een winactie doet! Mijn email is bellederoos@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee en volg je op Bloglovin+dit artikel geliked. Ik wens je ook een gelukkig nieuw jaar!

    butterflyprincipessa@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...