vrijdag 8 november 2013

Yves Saint Laurent Rouge Volupté Nude Beige

Bovenaan mijn verlanglijstje stond al maanden een Rouge Volupté lippenstift van Yves Saint Laurent. En eindelijk heb ik er één! Kijk mee naar dit pareltje van een lippenstift.



Ik heb de kleur Beige Charnel, of Nude Beige of simpelweg 1. Ik wilde graag een kleur die ik vaak zou kunnen dragen bij veel verschillende looks, omdat het natuurlijk best een prijzig product is. Nude beige is een licht beetje melk-roze kleurtje. Ik zou hem zelf niet echt nude noemen want ik vind hem toch wel overduidelijk roze. 


De hulzen van Rouge Volupté lippenstiften zijn zó mooi! Alleen daarom al wilde ik hem hebben haha! Het middenstuk heeft trouwens de kleur van de lippenstift zelf, en is dus bij elke huls anders. Handig!




En dit is hem. Ik ben verliefd. De kleur is lekker liefroze en staat bij praktisch alles. Hij geeft je look net wat meer sjeu en is toch ook nog best subtiel. Ik hoorde vooraf al dat de Rouge Volupté's erg romig zouden zijn en dat is hij inderdaad. Om eerlijk te zijn: net iets té. De lippenstift is zo zacht dat hij als boter over je lippen glijdt. Dit voelt heerlijk en is supermakkelijk (zonder spiegel) aan te brengen, maar hij blijft dus niet erg lang op zijn plek zitten en dat vind ik heel jammer. Verder ben ik heel tevreden met mijn prachtige YSL lippenstift en ik vind het zo leuk om hem in het openbaar tevoorschijn te halen om even mijn lippen te stiften! Het is voor mij echt het ultieme luxe gevoel haha!

De Yves Saint Laurent Rouge Volupté lippenstiften kosten €33,- en zijn onder andere te koop bij Douglas en Ici Paris XL. Ik vind hem zijn geld helemaal waard, maar ik zou er niet snel een fel kleurtje van kopen omdat hij gewoon niet zo lang blijft zitten.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...