woensdag 6 november 2013

Wilkinson Hydro 5

Het maakt mij eigenlijk nooit zoveel uit met welk scheermes ik mezelf scheer, als hij maar scherpe mesjes heeft (geloof me, met botte mesjes scheren is een hel). Toen ik vorige week uit de trein stapte richting school stonden er beneden twee meisjes van Wilkinson scheermesjes uit te delen. Ik kreeg er ook een en moest gelijk lachen want er staat groot op de verpakking: 'Echte mannen scheren met Wilkinson', haha!


Ook al is hij misschien voor mannen bedoeld, ik wilde hem toch graag testen. Scheermesjes voor mannen zijn naar mijn ervaring namelijk meestal een stuk scherper. Benieuwd of deze dat ook is?

 

Wilkinson beloofd een direct hydraterend effect tijdens het scheren door gelreservoir met wateractiverende gel, UltraGlide mesjes met huidbeschermers die irritatie beperken, een Flip Trimmer voor precieze afwerking en makkelijk schoon te maken met water. Nou dat trimmen kan mij natuurlijk niet zoveel schelen, maar die hydratatie klinkt wel erg goed! Als ik de verpakking goed begrijp zit er aloë vera in en (ik denk) vitamine E. Dat melden ze nergens echt duidelijk want dat is vast niet stoer. 

 



Op het plaatje hierboven zit in die witte puntjes links de hydraterende gel. Die voel je ook echt, en dat is erg prettig! Maar het allerbelangrijkste: dit scheermes is zó scherp en scheert zó fijn! Hij haalt alle haartjes in één keer weg, en je kan moeilijke plekjes zoals je knieen goed bereiken omdat de kop heel soepel meebeweegt. Na het scheren zijn mijn benen heerlijk glad (houden jullie ook zo van dat gevoel?), en dat terwijl het niet veel moeite kost.

Het apparaat zelf kost €13,49. Wanneer het mesje hiervan 'op' is, kun je nieuwe mesjes kopen en kan je het apparaat zelf houden. Je kunt een pakket kopen met vier mesjes voor €13,99. Ik vind het bij elkaar best duur, maar dat zijn scheermesjes sowieso al (het zijn ook vrijwel de meest gejatte producten in supermarkten). Dus wat dat betreft heb je voor deze prijs wel een hele goede te pakken!

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...