maandag 25 november 2013

Tip: Make-Up Organizer van de Blokker

Zoals jullie misschien wel weten ben ik fan van de Reclamefolder-app. Hier zat ik dus lekker in te bladeren toen ik iets heel leuks tegenkwam in de folder van de Blokker! Een make-up organizer! Ik wilde al heel lang iets dergelijks met doorzichtige laatjes, maar die zijn vaak wel erg duur. Deze is misschien iets kleiner dan wat ik eigenlijk in gedachten had, maar hij is wel heel fijn!


Als eerste staat hij perfect bij de rest van mijn opberg-spulletjes. Ik vind dat doorzichtige heel leuk staan, en ook erg handig want je kan goed zien wat erin zit!


Ook de handvaten vind ik erg schattig en handig. Niks op aan te merken!


Zoals je ziet is het laatje niet heel erg diep, maar de meeste mascara's passen er wel in. De I Love Extreme Mascara van Essence past er precies in, dus dit is een goede graadmeter wil je kijken of je make-up erin past. 


In het onderste laatje heb ik mijn oogpotloden gedaan, en mijn oogschaduw-potloden. Zoals je ziet kunnen er best veel in!


In het tweede laatje heb ik mijn vloeibare eyeliners gelegd. Hier kan nog wel wat bij zelfs!


Zoals je al kon zien heb ik in het bovenste laatje mascara's gelegd. Helaas passen sommigen er niet in, zoals die van L'Oréal. 

Deze Make-Up Organizer is te koop bij de Blokker en kost slechts €4,99!

Liefs, Jitske

8 opmerkingen:

  1. moet ik ook gaan halen denk ik! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die "lippenstift houder" is wel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk en handig!
    ik heb meer van die bakjes nodig en iets anders waar het in kan want mijn make-up past al niet meer in mijn bureaulaadje..

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super handig zulke bakken! Ik zou ze ook graag willen, maar ben telkens te laat.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...